Aviseringar
Rensa alla

Bli rik snabbt så man får råd till mat, till jorden-runt-luffande


Ämnesstartare

mediakatt:

Smuggla knark istället? Smuggla sprit? Personrån? Är det emot några forumsregler att förespråka yrkeskriminalitet, förresten?

Det får hamna på kanskehyllan [ops][smile]

internet:

för hundra tusen kronor kan ni resa i över ett år om ni vill. det räcker med en tredjedel och sedan jobbar ni er fram, typ, ifall ni inte har cash. skulle jag gissa på.

fast det är inget jag har gjort själv, bara hört från andra. [blush]

Vi har klurat på det, vi vet faktiskt inte. kan tänka mig att det kan bli lite dyrt ibland, men man kan klara sig väldigt gott på 100k länge.


[y][y]


   
SvaraCitera

JAg vet en snubbe ni kan göra inbrott hos, han kommer ändå bara tro att det är någon av hans kompisar [party][y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Unexpected:

JAg vet en snubbe ni kan göra inbrott hos, han kommer ändå bara tro att det är någon av hans kompisar [party][y]

Jasså, är personen en dålig människa? [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gräva upp lite dirt om någon miljardär och köra på vanlig hederlig utpressning?[party]

Eller stick till usa och stäm någon!


   
SvaraCitera
sincan

Erbjud mustning för 5kr gången!


   
SvaraCitera

too_bored_to_die:

Jasså, är personen en dålig människa? [cute]

Han har nog gjort en hel del djävulskap i sitt liv, men mest är det nog synd om honom 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Unexpected:

Han har nog gjort en hel del djävulskap i sitt liv, men mest är det nog synd om honom 😛

Det finns många såna människor, jag vill stjäla av de onda rika personerna. Jag vill stjäla av bortskämda människor som är kära i pengar.

Jag har för hög moral för att knycka av trevliga människor eller såna det är synd om, eller de som förtjänar pengarna de äger.


   
SvaraCitera

Göra porrfilmer? [y]
Sälja tändstickor? [y]
Baka bröd och sälj? [y]
Sälja undulater (OBS! Döda) till blinda barn? [y]
Sälj gatsten vid demostrationer? [y]
Skriv en bok? [y]
Gör te-muggar? [y]


   
SvaraCitera

too_bored_to_die:

Hur ska vi lyckas få tag på fonder/stipendium?

kolla i stipendieboken?


   
SvaraCitera

too_bored_to_die:

Jag har för hög moral för att knycka av trevliga människor eller såna det är synd om, eller de som förtjänar pengarna de äger.

Skulle inte precis påstå att han förtjänar dom pengar han äger 😛


   
SvaraCitera

när du har sparat ihop en del pengar så kan du ju låsa dom i ett framtidskonto eller vad det heter,då får du ju bra ränta + att du inte kommer åt pengarna.vet doch inte hur kortaste tiden är men den ligger nog runt ett år.
Detta är ett tips om du ska åka en tid fram över.


   
SvaraCitera

[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nuppineula:

Göra porrfilmer? [y]
Sälja tändstickor? [y]
Baka bröd och sälj? [y]
Sälja undulater (OBS! Döda) till blinda barn? [y]
Sälj gatsten vid demostrationer? [y]
Skriv en bok? [y]
Gör te-muggar? [y]

[y][y][y]

lockbete:

kolla i stipendieboken?

Okey, ska kika på detta [smile]

Unexpected:

Skulle inte precis påstå att han förtjänar dom pengar han äger 😛

Ska notera [y] vart bor denne? [badgrin]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

wallin94:

när du har sparat ihop en del pengar så kan du ju låsa dom i ett framtidskonto eller vad det heter,då får du ju bra ränta + att du inte kommer åt pengarna.vet doch inte hur kortaste tiden är men den ligger nog runt ett år.
Detta är ett tips om du ska åka en tid fram över.

Bra tips, då kommer jag inte köp öl för pengarna. Men 1 år är lite lång tid tycker vi, mest min kusin som vill åka direkt.


   
SvaraCitera

too_bored_to_die:

Bra tips, då kommer jag inte köp öl för pengarna. Men 1 år är lite lång tid tycker vi, mest min kusin som vill åka direkt.

jag vet inte hur lång tid det kortaste är,vet bara att man kan göra.Så du får gå till din bank och fråga,har alldrig gjort detta själv så jag vet itne säkert


   
SvaraCitera