Aviseringar
Rensa alla

Bli snygg


Ämnesstartare

Fantastiskt:

Nog? Ger du tipps utan att ha testat dem eller?

Börjar hålla med trådskaparen nu...

alltså jag har ju testat på andra. Inte på mig, det är ju inte jag som ska vara snygg nu.


   
SvaraCitera

Fingerprints:

alltså jag har ju testat på andra. Inte på mig, det är ju inte jag som ska vara snygg nu.

Aha, sry.
Typsikt mig att alltid anta det värsta.
Det är ingen snygg egenskap, trådskaparen. Det ska du veta.

Knöt ihop säcken.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fantastiskt: Knöt ihop säcken.

bra knutet. Riktig scoutknut! 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Andra tips??


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tänk att världen e ditt barn som du skiter i


   
SvaraCitera

Men bara för att du skiter i barnet betyder det inte att du inte har rätt till halva barnbidraget.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Danne_cars:
Tjena  vill gärna ha nåta tips om man blir snyggare fixa håre eller nåt asså så att tjejerna gillar en;)Seriösa svar tack:)

så att tjejerna gillar en? xD

nejnej, asså det är inget liv. Skaffa dig en personlighet istället så att tjejerna älskar dig

Men visst, om du vill ha tjejer som gillar dig för utseendet så kör på. Lycka till med att få barn i framtiden! (Du lär inte få några)

Klipp dig, köp vax, parfym, kläder och noppa bort din unibrow, sedan går du ut på krogen, tar hem en storbystad tjej som bara vill knulla, sedan vaknar du, kastar ut henne ur ditt hem och får ångest över ditt "liv". Fortsätt så så kommer du förmodligen aldrig träffa en tjej som vill ha ett liv med dig =)

hashtaggar life här nu va


   
SvaraCitera

Hårt och cynsikt det blev nu.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är bättre att du fixar en look som du själv trivs med och som du tycker ser bra ut.
Det skulle inte se attraktivt ut om du fixar ett utseende som inte passar din personlighet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Awflauggz:

så att tjejerna gillar en? xD

Är du .. förlåt, dum?

Men visst, om du vill ha tjejer som gillar dig för utseendet så kör på. Lycka till med att få barn i framtiden! (Du lär inte få några)

Klipp dig, köp vax, parfym, kläder och noppa bort din unibrow, sedan går du ut på krogen, tar hem en storbystad tjej som bara vill knulla, sedan vaknar du, kastar ut henne ur ditt hem och får ångest över ditt "liv". Fortsätt så så kommer du förmodligen aldrig träffa en tjej som vill ha ett liv med dig =)

hashtaggar life här nu va

Är du dum du kommeraldrig få en tjej


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Danne_cars:

Är du dum du kommeraldrig få en tjej

Hahah, inte för att jag redan har en men okej ;*

Dessutom vet du inte om jag är gay =)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Awflauggz:

Hahah, inte för att jag redan har en men okej ;*

Dessutom vet du inte om jag är gay =)

Fyyyyfaaaaan


   
SvaraCitera

Fantastiskt:
Hårt och cynsikt det blev nu.

En lätt mörk stämning tar över tråden


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Danne_cars:

Fyyyyfaaaaan

Tror inte du heller kommer få så många lojala tjejer på det sättet du beter dig.. Men trots allt, du är ju ändå bara 15 år, du har mycket att se fram emot pojken!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Awflauggz:

Tror inte du heller kommer få så många lojala tjejer på det sättet du beter dig.. Men trots allt, du är ju ändå bara 15 år, du har mycket att se fram emot pojken!

Råkade jag göra dig ledsen ?


   
SvaraCitera