Aviseringar
Rensa alla

Bli sprutad i ansiktet av flera..?


Ämnesstartare

ja... fast jag tycker inget vidare om det:(


   
SvaraCitera

Är inte så för killar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amansi:

ja... fast jag tycker inget vidare om det:(

Du har blivit sprutad av flera killar i ansiktet samtidigt men tycker inte om det..? [confused]


   
SvaraCitera

Jag har tyvärr aldrig blivit det. Men det är en flitigt använd fantasi att 2 eller helst fler killar står över mig och runkar och sprutar mig i ansiktet samtidigt. Hoppas få vara med om det någon gång. 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lebb_Annie:

Lebb_Annie

Lebb_Annie:

Är inte så för killar

No shit.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

_Kimmy_:

Jag har tyvärr aldrig blivit det. Men det är en flitigt använd fantasi att 2 eller helst fler killar står över mig och runkar och sprutar mig i ansiktet samtidigt. Hoppas få vara med om det någon gång. 🙂

Jag ringer 3 killar till, sen möts vi hos dig om 30 minuter [wink][wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

_Kimmy_:

Jag har tyvärr aldrig blivit det. Men det är en flitigt använd fantasi att 2 eller helst fler killar står över mig och runkar och sprutar mig i ansiktet samtidigt. Hoppas få vara med om det någon gång. 🙂

vad är det i det som gör dig så eggad?:P
Jag håller med dig, jag har varit med om det en gång, och det va nice att se hennes ansikte efteråt=)!


   
SvaraCitera

Wanking BC:

Jag ringer 3 killar till, sen möts vi hos dig om 30 minuter

Haha absolut. 😛

B_Pluggen:

vad är det i det som gör dig så eggad?:P
Jag håller med dig, jag har varit med om det en gång, och det va nice att se hennes ansikte efteråt=)!

Ja du.. Jag tror det mest är det att jag tänder på att vara deras lilla slyna som dom får göra vad dom vill med liksom. Sen skadar det ju inte att jag råkar älska sperma. 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

_Kimmy_:

Ja du.. Jag tror det mest är det att jag tänder på att vara deras lilla slyna som dom får göra vad dom vill med liksom. Sen skadar det ju inte att jag råkar älska sperma. 😛

nej det är väl ett plus om dom gillar sperma:P

munknullas av 5 män, de du?=) har du åldersnojja?:)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

_Kimmy_:

Jag har tyvärr aldrig blivit det. Men det är en flitigt använd fantasi att 2 eller helst fler killar står över mig och runkar och sprutar mig i ansiktet samtidigt. Hoppas få vara med om det någon gång. 🙂

Porrig fantasi.. Men borde väl inte vara så svårt att få till i verkligheten?

_Kimmy_:

vara deras lilla slyna som dom får göra vad dom vill med liksom.

Så de leker med dig först oxå...du har inget att säga till om..? [cute]

_Kimmy_:

jag råkar älska sperma

Konsistensen? Smaken? Eller bara själva grejen? [smile]

B_Pluggen:

Jag håller med dig, jag har varit med om det en gång, och det va nice att se hennes ansikte efteråt=)!

Hur många var ni? [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

karatekatten:

Hur många var ni?

4 st


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knothole:

Visste du att sperma är bra mot rynkor?

HAHAHA skulle inte tro det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lilliean:

HAHAHA skulle inte tro det

Jo [smile] Det är vetenskapligt bevisat för några år sedan. Har till och med för mig att det finns i vissa hudkrämer.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knothole:

Har till och med för mig att det finns i vissa hudkrämer.

Jo säkert, man kan bli rik på att sälja sperma på tub till hudkrämstillverkning. Dessutom finns det inga antirynkkrämer som fungerar, det är bara en bluff.


   
SvaraCitera

karatekatten:

Porrig fantasi.. Men borde väl inte vara så svårt att få till i verkligheten?

Nej det är ju sant. Men för tillfället älskar jag fantasin för mycket för att våga riskera att förstöra den. Det kanske inte alls är samma sak i verkligheten. Men nångång SKA det testas iaf. 🙂

karatekatten:

Så de leker med dig först oxå...du har inget att säga till om..?

Ja exakt. Jag är deras att göra vad dom vill med. Det får jag dock uppleva emellanåt med en killkompis och en vän till honom. Sjukt härligt. 😉

karatekatten:

Konsistensen? Smaken? Eller bara själva grejen?

Allt. 🙂 Älskar kladdigt sex, spermalekar.


   
SvaraCitera