Aviseringar
Rensa alla

bli större


Ämnesstartare

Väger du 54kg när du är 17 år är du ganska spinkig..

Köp Mass Fuel och kre-alkalyn.


   
SvaraCitera

nej du:

Tänkte spendera lite i ett gymkort nu om det är värt det och tänkte köra på ungefär 3-4 ggr per vecka utan slarv, äta bättre och skippa godis.

Du är duktig om du går 3-4 ggr i veckan och gymmar.. det skulle aldrig jag palla.. då är jag nog hellre med på tidro.. då har man ju en ledare och så.. och då blir det fart på mig.. Jag kan även säga dig att jag springer en timme varje morgon - då blir jag piggare när jag kommer tillbaka efter springrundan, jag blir hungrigare (äter 1-2 skålar med musli och en macka till det poch ett glas mjölk) och så blir jag på bättre humör och dessutom tränar jag inprincip hela kroppen.. speciellt benen.., och har fått mycket mycket bättre kondition än innan jag började.. Och det där med godis och sötsug det försvinner nästan.. man blir inte lika sugen som man var innan man började träna. Och om du vill träna muskler och sånt där så är nog gymmet det bästa. Men försök att gå dit! Jag försökte i början av min springning gå upp vid 05-06.00 på morgonen för att jag skulle hinna med skolan och allt. Nu har jag hållt på i mer än 2 månader och nu satsar jag på tjejruset som är i mitten av maj. Men försök komma igång du med.

Lycka till! [wink]


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera