Aviseringar
Rensa alla

Bli tillsammans med ex, någonsin en bra ide?


Ämnesstartare

Spontant så tänker jag att nej, det är aldrig en bra ide, varför bli ihop med någon du gjort slut med? Vad är era tankar?


   
Citera
Ämnesstartare

omständigheter kan väl förändras. det kanske inte var en bra idé när man gjorde slut, men det kan vara en bra idé vid ett senare tillfälle. jag ser inte varför det alltid måste vara ett problem.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag tänker att det beror på varför det tog slut. 


   
SvaraCitera
reben

kanske va den som gjorde slut då va de ju inte mitt val


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Leijonsparf:
omständigheter kan väl förändras. det kanske inte var en bra idé när man gjorde slut, men det kan vara en bra idé vid ett senare tillfälle. jag ser inte varför det alltid måste vara ett problem.

Beror ju på vad målsättningen med förhållandet är. Tänker mig att man lätt går in i gammlaroller osv. 

Tula:
Jag tänker att det beror på varför det tog slut. 

Så vad är undantagsfall då det kan vara en bra ide?

reben:
kanske va den som gjorde slut då va de ju inte mitt val

Nej, fast är det inte en bra ide att glöma och gå vidare? Se det som en nödvändighet att det blev som det blev. 


   
SvaraCitera
reben

Asha:

Nej, fast är det inte en bra ide att glöma och gå vidare? Se det som en nödvändighet att det blev som det blev. 

jag vet väl inte va bara min tanke


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

reben:

jag vet väl inte va bara min tanke

Rodnar tack för den. 


   
SvaraCitera
reben

blev tillsammans med 1 ex en gång de gick jätte bra =)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nä, låt någon annan få chansen va


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

reben:
blev tillsammans med 1 ex en gång de gick jätte bra =)

Söt okej härligt


   
SvaraCitera
reben

Asha:

Söt okej härligt

Lol


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

reben:

Lol

du kan vara lol Gråter


   
SvaraCitera

Big no no! Det fanns en anledning till att ni gjorde slut.. =/ been there done that *suck*


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ellie1700:
Big no no! Det fanns en anledning till att ni gjorde slut.. =/ been there done that *suck*

Söt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Asha: Så vad är undantagsfall då det kan vara en bra ide?

Om man gjort slut pga. avstånd vid distansförhållande. Eller om man exempelvis befann sig i helt olika stadier i livet förra gången. Det kan ju också vara så att man gjort slut pga. ena partnerns missbruk och upphör detta kan man ju försöka igen. Det är nog helt okej att testa igen så länge man inte gjort slut på grund av avsaknad av känslor eller att man sårat varandra för mycket. 


   
SvaraCitera