Aviseringar
Rensa alla

Bli tjockare!


mm god mat mycket mat


   
SvaraCitera

Intag fler kalorier än ditt rekommenderade dagliga intag och rör inte på dig. 


   
SvaraCitera

http://thisiswhyyourefat.com/  = skitbra inspo! 


   
SvaraCitera

blev hungrig av den här tråden


   
SvaraCitera

Det är inte korven utan såsen man blir tjock av. Söt


   
SvaraCitera

här har du mitt 3-stegsprogram

1. träna för att bli smalare först
2. inse att du blivit smalare och få någon slags identitetskris pga känner inte igen dig själv
3. börja äta skitmycket kakor och grejer för att kompensera och bli tjockare igen. det är det jag håller på med just nu :)))))99999999999


   
SvaraCitera

24/7:

Jag är mellantjock, inte smal men inte jättetjock om ni fattar?

Jag behöver hjälp/idéer på hur jag ska träna för att bli tjockare. Så fort som möjligt vill jag bli tjockare, men jag måste vara tjockare innan sommaren 🙂

löööööv uuu Hjärta


   
SvaraCitera

Ät MYCKET kladdkaka


   
SvaraCitera

honolulu:
här har du mitt 3-stegsprogram

1. träna för att bli smalare först
2. inse att du blivit smalare och få någon slags identitetskris pga känner inte igen dig själv
3. börja äta skitmycket kakor och grejer för att kompensera och bli tjockare igen. det är det jag håller på med just nu :)))))99999999999

Jag är på steg 3. Hjärta


   
SvaraCitera
24/7
 24/7
Ämnesstartare

Ni ger världens bästa råd HjärtaHjärta


   
SvaraCitera

honolulu: 1. träna för att bli smalare först
2. inse att du blivit smalare och få någon slags identitetskris pga känner inte igen dig själv
3. börja äta skitmycket kakor och grejer för att kompensera och bli tjockare igen. det är det jag håller på med just nu :)))))99999999999

också gjort detMycket glad


   
SvaraCitera

fast 2. var inte pga identitetskris, men jag började tycka personer med fett var dåliga människor som borde banta. blev rädd för mig själv,ville inte vara sån
sen åt jag jättemkt godis och glass


   
SvaraCitera

ennie:
fast 2. var inte pga identitetskris, men jag började tycka personer med fett var dåliga människor som borde banta. blev rädd för mig själv,ville inte vara sån
sen åt jag jättemkt godis och glass

haha var glad för det, det är psykande. =)) glass o godis e bra men kakor e bäst


   
SvaraCitera

honolulu: haha var glad för det, det är psykande. =)) glass o godis e bra men kakor e bäst

vadå psykande?
 


   
SvaraCitera

ennie:

vadå psykande?
 

denna så kallade identitetskris. fast nä, det är mer att jag inte känner igen mig själv och får bara dåliga associationer med en smal kropp eftersom jag aldrig sett mig själv som smal.


   
SvaraCitera