Aviseringar
Rensa alla

Bli tsm med nån[sad]


Ämnesstartare

Hej alla Umare.

Jag börjar upptäcka mer å mer att jag nog verkligen har ett problem med kärlek...

Jag olika folk pågång typ hela tiden som jag gillar eller som gillar mig men det rinner liksom ALLTID ut i sanden... verkar som att jag inte vågar släppa in någon i mitt liv men samtidigt så vill jag inget hellre än att ha en relation! vill ha kärlek och närhet[love]

Detta gäller både IRL och internet... har tappat räkningen på hur många gånger det var hänt att jag varit på gång med nån.. verkligen seriöst men sen att det inte blivit nåt.

Som bekant har jag aldrig haft ett riktigt förhållande och det verkar som att jag har ngn form av rädsla inför det... mest att inte duga tror jag. MEn samtidigt vill jag inget hellere.

HJÄLP![cry]


   
Citera

Jag vill också ha lite närhet, vore fint.


   
SvaraCitera

hur svårt kan det va då om du hela tiden har nåt på g? var lite mer på, vad förväntar du dig att vi ska säga


   
SvaraCitera

DMITRI:

verkar som att jag inte vågar släppa in någon i mitt liv

Problem.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Link:

Jag vill också ha lite närhet, vore fint.

Skulle träffat en KK idag men jag mår inte så bra så avstyrde det.. :/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Matilda1988:

hur svårt kan det va då om du hela tiden har nåt på g? var lite mer på, vad förväntar du dig att vi ska säga

ja men det är liksom alltid jag som måste hålla i allt känns de som.. så jobbigt. sen hittar jag fel på alla hela tiden åxå eller blir sura på dom... å så känns de som att varför ska jag satsa på denna när hela världen är full av bättre

The Weapons Dude:

Problem.

stora problem.


   
SvaraCitera

DMITRI:

ja men det är liksom alltid jag som måste hålla i allt känns de som.. så jobbigt. sen hittar jag fel på alla hela tiden åxå eller blir sura på dom... å så känns de som att varför ska jag satsa på denna när hela världen är full av bättre

gör inte det då. om du nu ändå hela tiden kan få närhet via tillfälliga knull så spelar det väl ingen roll.


   
SvaraCitera

Link:

Jag vill också ha lite närhet, vore fint.

Exakt vad jag hade kunnat skriva, just det där med "vore fint". [mad]


   
SvaraCitera

Ögon i en plåthink:

Exakt vad jag hade kunnat skriva, just det där med "vore fint".

Hehe okej. ^^
Men det vore ju det :D, så jag skrev det.

Ibland känns det hopplöst.


   
SvaraCitera

Link:

Ibland känns det hopplöst.

Mjo, ibland gör det minsann det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Matilda1988:

gör inte det då. om du nu ändå hela tiden kan få närhet via tillfälliga knull så spelar det väl ingen roll.

gör inte vad?

ska du säga.................................


   
SvaraCitera

DMITRI:

gör inte vad?

DMITRI:

å så känns de som att varför ska jag satsa på denna när hela världen är full av bättre


   
SvaraCitera

Link:

Jag vill också ha lite närhet, vore fint.


   
SvaraCitera

kärlek är en bristvara[n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Matilda1988:

DMITRI: gör inte vad?
DMITRI: å så känns de som att varför ska jag satsa på denna när hela världen är full av bättre

men jag kommer ju aldrig kunna hitta nån[mad]


   
SvaraCitera