Aviseringar
Rensa alla

bli upptäckt /Talangtävlingar m.m?


Ämnesstartare

Någon som vet några talangtävlingar som man skulle kunna delta i?
Får inte söka till idol förens nästa år, så undrar om det är någon som vet något annat man kan söka tills dess? 🙂


   
Citera
Ämnesstartare

Du har en fin sång, men det är inget särskilt unikt med dig och texten sitter inte så bra... Använd det här året att träna istället för att ge dig in i något du ännu inte är klar för.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bladlusen:

🙂

håller med bravo:

Jonnybravo91:

Du har en fin sång, men det är inget särskilt unikt med dig och texten sitter inte så bra... Använd det här året att träna istället för att ge dig in i något du ännu inte är klar för.

Du kollade ner på texten lite för ofta, lär dig sången du ska sjunga på audition o liknande utantill.
Men du sjunger riktigt fint iaf [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sök till talang


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du har jävligt kass musiksmak med tanke på låtvalet.


   
SvaraCitera

Vänta något år. Finns ingen anledning att ha så bråttom. Träna lite mer. Det kommer att göra dig gott.

För övrigt anser jag att Justin Beiber är skrämmande lik Tila Tequilas Danny.


   
SvaraCitera

bladlusen:

Någon som vet några talangtävlingar som man skulle kunna delta i?
Får inte söka till idol förens nästa år, så undrar om det är någon som vet något annat man kan söka tills dess? 🙂

Talang är ett bra program för unga talanger som ej får söka till Idol.

Annars föreslår jag MusikDirekt.

Håller med ovanstående om en röst som är bra men ej något som känns wow.


   
SvaraCitera

bladlusen:

Någon som vet några talangtävlingar som man skulle kunna delta i?
Får inte söka till idol förens nästa år, så undrar om det är någon som vet något annat man kan söka tills dess? 🙂

mmmm... tycker du är bra för att vara så ung, fin känsla/ton i rösten!
en tävling som nog är liiite lättare att komma fram i (än Idol) är Next Star www.nextstar.se , passa på o sök i slutet av nästa år.
en massa olika städer i sverige som semifinalister tas ut i, o sen kan man komma till final (10 st) o turnera runt på ICA-Maxi butiker, sjunga på olika sommarställen utomhus etc.
ärligt talat, tycker du redan är bättre än vissa som är i finalen nu...
känner till tävlingen via en blogg jag läser ibland, hon kom till finalen förra året, har en röst som jag gillar jättemycket...
http://juliatekla.devote.se/

lycka till!


   
SvaraCitera