Aviseringar
Rensa alla

Bli välltränad på en månad?! HELP PLEASE (:


Ämnesstartare

Okej, nu ligger det till såhär att jag ska vara med i en tidning, och fotas om den 23/2 , och dem har sagt att jag måste gå ner 10kg eller se mycket bättre ut,mer välltränad och så, dels behöver jag verkligen dem pengarna, 5000kr och det är en känd tidning hade inte varit helt fel liksom?

Någon som har bra förslag eller mycket gärna bra schema som funkar för att nå resultat? plzz! [smile]


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

du ska bli känd grattis [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

StoraHimlen:

du ska bli känd grattis

- Tror du verkligen man kan bli det genom en tidning [cute] HOPPAS!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

wanttobe:

Tror du verkligen man kan bli det genom en tidning HOPPAS!

klart, alla folk som ska köpa denna tidning ska se dig, en liten stund åtminstone. tänk på hur många killar kmr bli kär i dig [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

wanttobe:

Någon som har bra förslag eller mycket gärna bra schema som funkar för att nå resultat? plzz!

Det jag skulle säga är hårda helkropsspass och att äta mindre än vad du förbränner, gravt underskott i detta fall verkar det som...
Att basta mycket kan du tappa en del på också, dock blir du uttorkad och det är inte bra.

Tuffare aerobics är ett helsike enligt mig, då testade jag det när jag kört kampsport ett tag...

Inget jag rekommenderar egentligen, dåligt för kroppen som fan.
Så träna hårt som fan, ät mindre, gärna sallad/fisk/ris.

Den som kan mer får gärna rätta mig. =)

Dock är det inte helt lätt att gå ned 10 kg på 1 månad.


   
SvaraCitera
Hando

wanttobe:

Någon som har bra förslag eller mycket gärna bra schema som funkar för att nå resultat? plzz!

Endast sallad och vatten till frukost, lucnh, middag, och kvällsmat kanske. Sedan ska du även springa eller cykla 10 km per dag [no-no]

Vad är det för tidning du ska fotas för btw?[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

StoraHimlen:

klart, alla folk som ska köpa denna tidning ska se dig, en liten stund åtminstone. tänk på hur många killar kmr bli kär i dig

- Haha, ja ifs, men då blir dem ju bara kära i mig pga hur jag ser ut, inte vem jag är [wink]

Zittam:

Det jag skulle säga är hårda helkropsspass och att äta mindre än vad du förbränner, gravt underskott i detta fall verkar det som...
Att basta mycket kan du tappa en del på också, dock blir du uttorkad och det är inte bra.

- Okej, men det låter ju jätte bra! Tror du man kommer att se mycket skillnad och så? Är springning bra 30 min om dagen på en orbitrek ^^?


   
SvaraCitera

jag rekommenderar att du ger upp redan nu.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hando:

Endast sallad och vatten till frukost, lucnh, middag, och kvällsmat kanske. Sedan ska du även springa eller cykla 10 km per dag

Vad är det för tidning du ska fotas för btw?

- Okej, det låter också bra, får se vilket som funkar bäst, TACK!
"Frida" heter tidningen ^^.

mörknäs:

jag rekommenderar att du ger upp redan nu.

- Det finns inte en ända anledning till att jag borde?


   
SvaraCitera
Hando

wanttobe:

"Frida" heter tidningen ^^.

Jaha den [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

wanttobe:

- Haha, ja ifs, men då blir dem ju bara kära i mig pga hur jag ser ut, inte vem jag är

OOOh, om alla tjejer tänker så här så ska alla ha ett trevligt liv [wink].
iaf så låter du rätt snäll, lycka till. vad e det för tidning förresten, om man får fråga ??[smile]
då ska vi se hur du ser ut [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

käka ca 300kcal samtidigt som du tränar / dag så kan du gå ner ca 5kg/veckan (om inte mer)


   
SvaraCitera

wanttobe:

- Det finns inte en ända anledning till att jag borde?

till och med din text är genomtjock, skulle du kunna bli något annat bara sådär? [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hando:

Jaha den

- Jupps, den (; hehe

StoraHimlen:

OOOh, om alla tjejer tänker så här så ska alla ha ett trevligt liv .
iaf så låter du rätt snäll, lycka till. vad e det för tidning förresten, om man får fråga ??
då ska vi se hur du ser ut

- Den heter frida (; , hehe.

jag_gillar_glass:

käka ca 300kcal samtidigt som du tränar / dag så kan du gå ner ca 5kg/veckan (om inte mer)

- Oj! Så mycket, tack, verkligen :D!!!

mörknäs:

till och med din text är genomtjock, skulle du kunna bli något annat bara sådär?

- Haha, här svävar avundsjukan? Och förensten så ligger mitt BMI redan på 17.5 så är det mitt fel att dem har sin gräns på 16?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

wanttobe:

- Oj! Så mycket, tack, verkligen :D!!!

np m8 [y]


   
SvaraCitera