Aviseringar
Rensa alla

Blir aldrig kåt vid sex


Ämnesstartare

Blir aldrig kåt vid sex ... vet inte varför, men iaf blir jätte våt! hur kan jag bli det? min pojkvän tror iaf att jag är riktig kåt fast jag inte alls är det [sad]


   
Citera
Ämnesetiketter

Du kanske inte tänder på honom, du kanske inte tänder på killar öht osv.


   
SvaraCitera

sluta ha sex när du inte är kåt, hemskt onödigt.


   
SvaraCitera

Ha som sagt inte sex när du inte är kåt. Han vill väl heller inte att du ska ha sex med honom när du inte är upphetsad?


   
SvaraCitera

Äru uppfostarad katolik elller .. kan ju finnas mycket skam i botten då som hindrar. så ere fär mig iaf


   
SvaraCitera

Känns det skamligt att prata med honom om det?


   
SvaraCitera

säg till honom att du inte är kåt då!


   
SvaraCitera

Att du blir våt är ju rent biologiskt, som när killar får stånd. Det behöver inte nödvändigtvis ha med att du är kåt på honom att göra, utan mer upphetsning som uppstår när t ex han smeker dig eller nåt. Kroppen reagerar ju så ändå.

Men om du inte är kåt eller attraherad av honom kanske du bör ifrågasätta varför du ens har sex med honom eller är med honom överhuvudtaget.


   
SvaraCitera

såni:

Att du blir våt är ju rent biologiskt, som när killar får stånd. Det behöver inte nödvändigtvis ha med att du är kåt på honom att göra, utan mer upphetsning som uppstår när t ex han smeker dig eller nåt. Kroppen reagerar ju så ändå.

Men om du inte är kåt eller attraherad av honom kanske du bör ifrågasätta varför du ens har sex med honom eller är med honom överhuvudtaget.

+1


   
SvaraCitera