Aviseringar
Rensa alla

Blir det gott tror ni?


fick lust o baka nu...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

alla borde baka 


   
SvaraCitera

A:

Som du vill, då kan vi mata hajarna i söderhavet med din kropp om vi vill? 🙂

Hajar äter inte människor , nere i havet ser hajarna fel på oss som sälar och sköldpaddor . Speciellt när surfare är ute , dom tycker inte om människoköttet


   
SvaraCitera

Uh, förlåt för att jag förstör en tråd om ljuvlig äppelkaka med slaktade individer och blod :((( 

Tkr vi tar d1a i mina tankar just nu ist


   
SvaraCitera

A:

Som du vill, då kan vi mata hajarna i söderhavet med din kropp om vi vill? 🙂

är han dö så känner han ju inte de ändå, fin begravning 


   
SvaraCitera

Låter äckligt. 


   
SvaraCitera

Varför måste det BÅDE vara äpplen OCH plommon i samma kaka eller paj? Kan du inte göra en PLOMMONKAKA och en ÄPPELPAJ.

Länkarna ovan är klickbara.  Cool 


   
SvaraCitera

A:

Ja, djur skall inte bli slaktade för något. 

Människor är högre varelserGalen. Som de mäktigaste varelserna på jorden har vi rätt att göra vad vi vill.


   
SvaraCitera

Skepticdouche: Som de mäktigaste varelserna på jorden har vi rätt att göra vad vi vill.

Nej, vi har ingen rätt alls, vi tar oss rätten. 


   
SvaraCitera

A:

Nej, vi har ingen rätt alls, vi tar oss rätten. 

Om vi kan ta något förtjänar vi att ha det. Might makes right.


   
SvaraCitera

Skepticdouche:

Om vi kan ta något förtjänar vi att ha det. Might makes right.

Okej.. Så våldtäkt och alla former av mord är helt okej? 


   
SvaraCitera

A:

Okej.. Så våldtäkt och alla former av mord är helt okej? 

Vi tar det i pm. Ont = synd.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hade inte väntat mig att detta skulle mynna ut i en etisk diskussion. Hursom så har man aldrig rätt att göra illa någon annan varelse. Skrämmande hur låg empati många här på sidan har. Inte sällan i sällskap av en rätt låg intelligens också, om jag får vara så ballsy att påpeka det.

Men hursom: 

Gör nog detta i morgon kväll pga har inget mandelmjöl och slut på kokosfett så jag har inget att smörja formen med. Torrstekte nyss en bananpannkaka och det gick okej men vill ej riskera att kakan fastnar. 


   
SvaraCitera

vonKissekatt:
Hade inte väntat mig att detta skulle mynna ut i en etisk diskussion. Hursom så har man aldrig rätt att göra illa någon annan varelse. Skrämmande hur låg empati många här på sidan har. Inte sällan i sällskap av en rätt låg intelligens också, om jag får vara så ballsy att påpeka det.

Men hursom: 

Gör nog detta i morgon kväll pga har inget mandelmjöl och slut på kokosfett så jag har inget att smörja formen med. Torrstekte nyss en bananpannkaka och det gick okej men vill ej riskera att kakan fastnar. 

Inte ens om det är någon som skadar en. Då ska man bara låta den göra det utan att säga emot eller göra något motstånd.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jrthrrdsgesgg:

Inte ens om det är någon som skadar en. Då ska man bara låta den göra det utan att säga emot eller göra något motstånd.


   
SvaraCitera