Aviseringar
Rensa alla

Blir du intresserad av äldre killar/tjejer?


isola: för man vill ju ha någon utan erfarenhet så hn tror att sex ska vara som man säger åt hen att det ska vara, att hn ska tro att man är världsvan eller hur tänker du nu?

se ovan


   
SvaraCitera

.........................................


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tjohej:

Jag är 24 jordsnurr ung. Vet ej vad det är som gör äldre kvinnor så attraktiva. Men det är lite av en dragningskraft. Kan nog ha att göra med att jag tänder på att bli dominerad, kanske. Och det är lite annorlunda och strider mot normen, att tjejen är yngre än mannen. Ja, och att hon är mer mogen så och säkrare.

Ja det är sant! det känns på något sätt det är fel! en av flera anledningar till varför vi gör så dumma saker i livet men som är upplevelser för livet. jag hade sex med en 35 åring kvinna när jag var 17.. gud vilken upplevelse! 


   
SvaraCitera

nej. jag vill ha en tjej i min ålder eller där omkring.


   
SvaraCitera
Cobrak

jävlar


   
SvaraCitera

Identitet:

Ja det är sant! det känns på något sätt det är fel! en av flera anledningar till varför vi gör så dumma saker i livet men som är upplevelser för livet. jag hade sex med en 35 åring kvinna när jag var 17.. gud vilken upplevelse! 

Ja, men precis. Och det att det inte är helt ok gör det mer najs. Det ger en kick. Och jag kan tänka att det att du låg med en 35 åring, gav en rejäl sådan! 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pappbox:

Mer erfarenhet från tjejens sida leder till att jag får fler fördomar kastade mot mig vilket inte hjälper ett dugg, astrist när det förutsätts en massa baserat från tidigare erfarenheter.
den tjejen jag känner med mest erfarenhet från olika killar är numer i ett stadigt förhållande med en tjej som hon själv hävdar är för just "alla killar är svin" så jag ser inte riktigt fördelarna med en erfaren tjej 🙂

ja det stämmer men inte på alla! de flesta som tycker och yttrar sig med att killar är si och så på ett negativt sätt, ska man inte ha något att göra med i ett förhållande eller försök undvika de hehehe vad elak jag är , men dessa kvinnor har haft dåliga upplevelser i livet.  självklart finns dessa tankar omkring unga killar så ska vara barnsliga och dumma men det som skiljer oss '' unga killar'' från äldre är att vi är mindre barnsliga ! 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Cobrak:
jävlar

What nigga!!


   
SvaraCitera
Draug

Identitet: Nej, precis ! skulle du kunna tro att en tjej vid 22 år gråter för att hon är inte med i ''gänget'' ? HELL no!

nä inte direkt, de prioriterar helt andra grejer i den åldern. "oftast" finns ju undantag såklart. Men har dom lite fler år på nacken är de oftast mycket mognare och har ett helt annat lugn i sig själva. Gillar den självsäkerheten, det är attraherande 😉


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

den.fete:
nej. jag vill ha en tjej i min ålder eller där omkring.

Svikaren är tillbaka!!  whats upp! du kan köpa dig en docka! 😉 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Draug:

nä inte direkt, de prioriterar helt andra grejer i den åldern. "oftast" finns ju undantag såklart. Men har dom lite fler år på nacken är de oftast mycket mognare och har ett helt annat lugn i sig själva. Gillar den självsäkerheten, det är attraherande 😉

sant sant!  ..  beundrar din kunskap och din syn på världens bästa könen ''Kvinnor'' 😀 


   
SvaraCitera

Identitet:

Svikaren är tillbaka!!  whats upp! du kan köpa dig en docka! 😉 

på vilket sätt är jag en svikare? vem är du ens?


   
SvaraCitera

Identitet: ska man inte ha något att göra med i ett förhållande eller försök undvika de hehehe vad elak jag är , men dessa kvinnor har haft dåliga upplevelser i livet. självklart finns dessa tankar omkring unga killar så ska vara barnsliga och dumma men det som skiljer oss '' unga killar'' från äldre är att vi är mindre barnsliga !

Exakt min poäng, mer erfarenhet = mer dålig erfarenhet = mer fördomar = sämre förutsättning
extremt svårt att få kontakt med någon som redan från början är iskall mot en

Draug: Gillar den självsäkerheten, det är attraherande 😉

alltså, jag är nyfiken på hur gamla tjejer du tänker på som är lugnare? 🙂
och bor du i mindre ort då eller större stad?


   
SvaraCitera

 På tal om det, jag måste bara berätta vad som hände en gång och vad som höll på att hända... 

🙂 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

den.fete:

på vilket sätt är jag en svikare? vem är du ens?

Jag driver mr.hulk! 


   
SvaraCitera