Aviseringar
Rensa alla

Blir du intresserad av äldre killar/tjejer?


Ämnesstartare

Attraherat, intresserat eller vad är det som är sexig hos äldre killar/tjejer? 

exempelvis : T/K 15-19 med K/T 18-25? 

T(Tjejer) K(killar).


   
Citera

Tjejer som är äldre än mig verkar oftast ha någon form av livskris för de dricker utav bara helvete och gör massa dumt, yngre gör liknande fast i mindre skala så jag ser inget bättre med äldre.

Btw, äldre tjejer har alltid ungar så det är ju något att beakta


   
SvaraCitera

Jag kan absolut tända på äldre tjejer, och finna dom attraktiva. Kan även tänka mig att vara tillsammans med en äldre tjej. Gränsen går vid 26. Men oavsett äldre eller yngre än mig, hon ska helst inte ha barn.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pappbox:
Tjejer som är äldre än mig verkar oftast ha någon form av livskris för de dricker utav bara helvete och gör massa dumt, yngre gör liknande fast i mindre skala så jag ser inget bättre med äldre.

Btw, äldre tjejer har alltid ungar så det är ju något att beakta

hahhaha!! Äldra tjejer = mognare, mera erfarenhet både i och utanför sängen, absolut mera säkra på vad de vill med livet.


   
SvaraCitera

en 13 åring tillsammans men en 42 åring YEAHHHHHHH


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tjohej:
Jag kan absolut tända på äldre tjejer, och finna dom attraktiva. Kan även tänka mig att vara tillsammans med en äldre tjej. Gränsen går vid 26. Men oavsett äldre eller yngre än mig, hon ska helst inte ha barn.

Hur gammal är du? Vad är det du ser hon en äldre kvinna förutom att det är sexigt  pga. deras mogna delar och säkrare i ett förhållandet.


   
SvaraCitera

ja definitivt äldre.....har märkt en sån skillnad sedan jag reggade mig förra året, men ja sen är inte alltid äldre = mognare


   
SvaraCitera

Identitet: Äldra tjejer = mognare, mera erfarenhet både i och utanför sängen, absolut mera säkra på vad de vill med livet.

Håller verkligen inte med, ju äldre desto omognare beteende känns det som iaf men det varierar från person till person
Tjejer med erfarenhet är väl inget positivt?


   
SvaraCitera
Draug

det händer, äldre tjejer är oftast inte så dumma i huvet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pappbox:

Håller verkligen inte med, ju äldre desto omognare beteende känns det som iaf men det varierar från person till person
Tjejer med erfarenhet är väl inget positivt?

sant ! det varierar från person till person! .
Tycker du inte det?  med tanken på att de har mera liv erfarenhet med att välja rätt och inte begå upprepade misstag så många gånger. I sängen är positiv om man vill lära sig saker snabbare. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Draug:
det händer, äldre tjejer är oftast inte så dumma i huvet.

Nej, precis !  skulle du kunna tro att en tjej vid 22 år gråter för att hon är inte med i ''gänget'' ? HELL no! 


   
SvaraCitera

Pappbox: Tjejer med erfarenhet är väl inget positivt?

Anmäl

Citera

för man vill ju ha någon utan erfarenhet så hn tror att sex ska vara som man säger åt hen att det ska vara, att hn ska tro att man är världsvan eller hur tänker du nu?

de flesta dras nog till äldre, speciellt i ung ålder.


   
SvaraCitera

Identitet:

Hur gammal är du? Vad är det du ser hon en äldre kvinna förutom att det är sexigt  pga. deras mogna delar och säkrare i ett förhållandet.

Jag är 24 jordsnurr ung. Vet ej vad det är som gör äldre kvinnor så attraktiva. Men det är lite av en dragningskraft. Kan nog ha att göra med att jag tänder på att bli dominerad, kanske. Och det är lite annorlunda och strider mot normen, att tjejen är yngre än mannen. Ja, och att hon är mer mogen så och säkrare i sig själv och vad gäller förhållandet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FNÖ:
en 13 åring tillsammans men en 42 åring YEAHHHHHHH

Hahaha! du är bäst!! haha du har humor !! my friend!:D  om det är en 13 åring kille med en 42 kvinna ... kör hårt och lär dig snabbt hörru! hehe men om det är en tjej  stackars! om du fattar! heehehe psyko! 


   
SvaraCitera

Identitet: Tycker du inte det? med tanken på att de har mera liv erfarenhet med att välja rätt och inte begå upprepade misstag så många gånger. I sängen är positiv om man vill lära sig saker snabbare.

Mer erfarenhet från tjejens sida leder till att jag får fler fördomar kastade mot mig vilket inte hjälper ett dugg, astrist när det förutsätts en massa baserat från tidigare erfarenheter.
den tjejen jag känner med mest erfarenhet från olika killar är numer i ett stadigt förhållande med en tjej som hon själv hävdar är för just "alla killar är svin" så jag ser inte riktigt fördelarna med en erfaren tjej 🙂


   
SvaraCitera