Aviseringar
Rensa alla

Blir förbannad


Ämnesstartare

Tja..
Fan ja e så förbannad på mig själv hela tiden..
Passar inte in någon stans, har fått rätta många polare nu senaste året både tjejer och killar.. Men problemet är att jag passar inte riktigt in, känner mig ofta lite utanför men endå följer jag med i samtalen..
Ja har skit dåligt självförtroende eftersom jg inte trivs med min kropp tycker jag är alldeless för smal och benig. Ja tränar rätt mycket håller alltid igång, känner mig svag om ja inte tränat på 1 vecka så då kör ja järnet.. Har motivationen för att träna om ja verkligen vill..
Men de är dehär som förstör allting, min kropp, får typ inga brudar eller är feg när de gäller brudar vågar aldrig ta steget, enda brudarna ja haft sex med är såna som själva vågar hålla på. Ja är för feg för att dra igång något.. Vet inte hur ja ska lära mig acceptera mig själv, är skitsmal.. Vill inte acceptera de tränar och äter som faaan men de händer inte mycket.. Ja hatar att va smal folk tittar ju typ snett på en för att man e så tanig känns de som, har ingen benstomme ingeting alls. Har former bara och ja e inte svag eller nått..
Är inte nån pajas heller, ja är en sån där som inte riktigt passar in bara, och ja kommer till alltid hem på kvällarna och är förbannad över att nån sagt något olämpligt eller att ja inte får brudar för att jag är uppenbarligen inte ser bra ut.. Ja vill ändra mig men de är så jävla svårt.. Allt de här bygger upp en sån jävla ilska, inte nog med de så har ja de jävligt jobbigt hemma alltid bråk o tjaffs med föräldrarna.. Kommer säkert bli utkastad snart =(..
Allt de här gör att någonting jobbigt kommer att hända mig, tror jag har damp eller nått sånt för ja är blir lätt arg och irriterad..

Aa ja vet inte hur ja ska förklara de men va tvungen att skriva av mig, antar att ni inte kan hjälpa mig utan att ja får löäsa detta själv, men nån kanske kan komma med nått bra råd skulle va skönt iaf. Så jävla frustrerande mitt liv..


   
Citera

De är inte kylan som gör december de e ensamheten att va själv utan vänner som gör en varm. Det egentligen allt jag kan ge.


   
SvaraCitera

Börja att jobba med din självkänsla och ditt självförtoende ! kolla på saker som är bra det dig och inte bara negativa saker 😀 Sen tycker jag att du ska byta umgänge om du känner så...

Kanske inte nått som hjälper bara lite tankar !


   
SvaraCitera

Att det ska va så svårt att uppskatta vad man har.

bättre självkänsla brukar folk kunna få genom att intala sig att dem är skitbra genom att blunda för alla fel dem begår.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kom på 3 bra saker om dig (eller så många du kan komma på, satsa på typ 10) och upprepa dem (i huvudet) varje gång du känner dig det minsta dålig. Funkar jag lovar 🙂
Killar utan fett e ju snyyggt! Där e en bra sak direkt! Att du troligen inte har manboobs 😛


   
SvaraCitera

Tror inte att du inte får "brudar" pga ditt utseende.
Självförtroende. Försök skaffa det.


   
SvaraCitera

robin15:

Passar inte in någon stans

känner också så ibland. Men jag tror att alla känner så ibland, du är inte ensam om de[smile].
försök att fixa bättre självförtroende genom att pröva på nya saker som du kanske inte vågar att göra, de behöver ju inte vara värsta grejen! utan t.ex. kan de ju bara vara att säga hej till någon..eller något annat. och sen tänker du: YES!! ja gjorde det!![y] om man gör de saker som man inte vågar,, så lovar jag dig att det känns mycket bättre efteråt när man gjort de[wink]

och enligt mig så har livet bara börjat, man hinner med att festa, hitta kärleken.. (de är ju ingen brådska) m.m. men när man känner sig redo till att hitta kärleken så är de ju bara go FoR IT!,[smile]
skolan är de viktigaste nu tycker jag, att få kunskap och sedan få ett jobb.. lär dig saker istället för att bry dig om hur du ser ut..du ser ut som du gör och du är underbar[y] precis som jag haha[crazy]
gott nytt år.


   
SvaraCitera

Brudar är för bögar!


   
SvaraCitera

kebu12:

Brudar är för bögar!

!!!
😀


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vad tjejer inte gillar är iallafall killar som inte har självförtroende, tänk på de.


   
SvaraCitera