Aviseringar
Rensa alla

Blir galEN (android market)


Ämnesstartare

Här kommer min dagliga tekniktråd typ.

Har skaffat en ny mobiltelefon. Vill ha spotify ifrån "Butiken" som det heter i min mobiltelefon eller "Android market", när jag klickade där första gången så fick jag installera ett googlekonto, tror jag. Är lite trött. Iallafall: nu när jag klickar där så står det först "Android markets användarvillkor läses in" och sedan "Web page not avaliable" och så står det att jag ska kolla:

- Att mitt internet är på och funkar, vilket det är och gör
- Att jag ska uppdatera sidan, vilken jag gjort 50 ggr
- "View a cached copty of the web page from google". Aaa försökt men hittar ingen jävla sida???

Har senaste uppdateringen av programvaran. Vad tror ni om detta?


   
Citera
Ämnesstartare

Starta om mobilen kanske kan funka.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vad har du för mobil?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Spotify måste du hämta från m.spotify.com i mobilen annars så funkar det inte (:


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

men internet dampar ju i mobilen iblasnd. gör det för min android med. vänta en stund bara [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

men internet dampar ju i mobilen iblasnd. gör det för min android med. vänta en stund bara [smile]

nä fick lov att ladda ner en gammal version av spotify i mobilen och sedan klicka på att jag ville uppdatera den ifrån android market och då funkade det [shake] då kom godkännande av villkoren och sådär upp


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

nä fick lov att ladda ner en gammal version av spotify i mobilen och sedan klicka på att jag ville uppdatera den ifrån android market och då funkade det då kom godkännande av villkoren och sådär upp

aha [sad][blush]


   
SvaraCitera