Aviseringar
Rensa alla

Blir inte brun av BUS längre?


Ämnesstartare

Har väääldigt ljus hy och gillar att ha brun utan sol på mig eftersom jag får en finare färg av det.

Det började med att jag bara hade i ansiktet, sen började jag göra armarna och urringningen och benen.

Det konstiga är att benen blir jääättebruna av det här och är nästan dubbelt så bruna som armarna trots att jag smörjt in armarna flera gånger och benen bara en gång!
Och ansiktet får knappt nån färg längre trots att jag smörjer in det varje kväll.

Märker att jag börjar bli beroende av BUS, så fort färgen försvinner känner jag mig ful [cry]
Jag älskar att ha brunbrända armar och ben även om det är fake [smile]
Vill ju helst vara nöjd med mig själv precis som jag är men behöver BUS för att må bra typ [confused]


   
Citera
Ämnesetiketter

Byt sort.


   
SvaraCitera

Du blir brun om inte datumet gått ut el du smörjer in alldeles för lite. Eller så ser du bara inte hur brun du är.


   
SvaraCitera

isola:

om inte datumet gått ut

Råkade använda en som var över ett år gammal. Blev överdrivet bajsfläckig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Du blir brun om inte datumet gått ut el du smörjer in alldeles för lite. Eller så ser du bara inte hur brun du är.

Flaskan är bara nån vecka gammal men nästan slut redan hehe. Smörjer inte för lite. Och visst blir jag lite brun men inte så mycket som förut.


   
SvaraCitera

Pink Friday:

Och visst blir jag lite brun men inte så mycket som förut.

peela huden ordentligt innan du tar på bus


   
SvaraCitera

Jesus. Säker på att du inte bara blivit "färgblind"?


   
SvaraCitera