Aviseringar
Rensa alla

Blir inte kåt av porr etc


Ämnesstartare

Undrat över detta jättelänge nu.
Jag kan sitta och titta på porr jättelänge men jag blir då inte nå kåtare.

Samma när jag kollar på nakna tjejer eller nakna killar. Inget gör mig kåt!

Det enda jag blir kåt av är min pojkvän och fantasier om honom etc. Allt som rör honom.

Varför är det såhär?[tard]

Skulle vart kul med lite hjälp eller någon som vill dela sina experiences (kommer inte på sv ordet.. [tired])


   
Citera
Ämnesetiketter

Fan vad skönt då kan du lägga tid på annat mer viktigt, ochom du har en partner så behöver du väl egentligen inte kåta upp dig till porr kan jag tycka.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

Fan vad skönt då kan du lägga tid på annat mer viktigt, ochom du har en partner så behöver du väl egentligen inte kåta upp dig till porr kan jag tycka.

Jo, så kan man ju se det.

Men det känns konstigt, för man är ju definitvt en minoritet.
I stort sett alla blir ju åtminstone kåta när de ser en naken tjej/kille.


   
SvaraCitera

dazed:

ochom du har en partner så behöver du väl egentligen inte kåta upp dig till porr kan jag tycka.

partnern är väl ej där hela tiden [no-no] men ja det behövs väl inte porr för att tillfredsställa sig själv iof

Pralinpåsen:

I stort sett alla blir ju åtminstone kåta när de ser en naken tjej/kille.

krävs väl oftast lite mer om man nu inte var upphetsad innan

Kolla på flera olika sorters porr. Du kanske tänder på någonting helt annat än den porren du nu har tittat på. Man vet aldrig.


   
SvaraCitera

Jag blir inte heller kåt av porr. Att se horor bli knullade är inget jag går igång på.


   
SvaraCitera

Vänta nu, varför skulle man bli kåt av att se en naken tjej? [tard]

Möjligen om hon är jävligt sexig å flirtar tebax när man flirtar med hennö.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sherre:

Jag blir inte heller kåt av porr. Att se horor bli knullade är inget jag går igång på.

Tur att jag inte är ensam 😉

MusPlupp:

Vänta nu, varför skulle man bli kåt av att se en naken tjej? Möjligen om hon är jävligt sexig å flirtar tebax när man flirtar med hennö.

Men typ, folk blir kåta och upphetsade av bröst t ex. Jag blir inte det "automatiskt" som vissa andra blir.

isola:

partnern är väl ej där hela tiden men ja det behövs väl inte porr för att tillfredsställa sig själv iofkrävs väl oftast lite mer om man nu inte var upphetsad innanKolla på flera olika sorters porr. Du kanske tänder på någonting helt annat än den porren du nu har tittat på. Man vet aldrig.

Har kollat på det mesta; ingen reaktion. Vissa kanske är bättre att ha lite roligt till men inget som jag automatiskt blir kåt av [cute]


   
SvaraCitera

Pralinpåsen:

Men typ, folk blir kåta och upphetsade av bröst t ex. Jag blir inte det "automatiskt" som vissa andra blir.

[tard] Då lär man ju springa omkring å va kåt hela tiden


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

MusPlupp:

Då lär man ju springa omkring å va kåt hela tiden

Men trodde att de flesta blev kåta av att se bröst? Kanske bara jag som fått en konstig uppfattning då?


   
SvaraCitera
zIGGE

MusPlupp:

Vänta nu, varför skulle man bli kåt av att se en naken tjej?

[tard]


   
SvaraCitera

zIGGE:

[tard]

Så om du var ute å handlar, så ser du en naken tjej, blir du kåt då? [tard]


   
SvaraCitera

Pralinpåsen:

Jo, så kan man ju se det.

Ja det kan man, är väl ingen större förlust egentligen.

isola:

partnern är väl ej där hela tiden [no-no] men ja det behövs väl inte porr för att tillfredsställa sig själv iof

Nej men man måste ju inte nödvändigtvis gå runt och vara upphetsad 24/7 för att må bra?


   
SvaraCitera

Dagens största ilandsproblem.
Sattsa på att hitta en partner av något slag istället.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

Dagens största ilandsproblem.Sattsa på att hitta en partner av något slag istället.

Pralinpåsen:

Det enda jag blir kåt av är min pojkvän och fantasier om honom etc. Allt som rör honom.


   
SvaraCitera
time
 time

Jag förstår inte riktigt problemet, det är inte som att det är tvång på att se på porr när man har lite kvalitetstid med sig själv? Inget fel på att bara fantisera om sin partner heller.


   
SvaraCitera