Aviseringar
Rensa alla

blir inte kåt


Ämnesstartare

hej jag är 17 år har haft sex 2 gånger i mitt liv med 2 st olika.
Jag har onanerat, gjort förspelet osv med många killar. jag har bara ett väldigt ovanligt problem, jag kan inte bli kåt.
Har aldrig i mitt liv känt känslan av att vara kåt trots att jag prövat massor med både killen & mig själv, kollat porr osv.
jag är en väldigt populär tjej, så är jätte jobbigt att inte bli kåt, i och med att det bara sen gör ont när ja ska ha sex. och vågar ju inte säga nej tyvärr jag kan inte bli kåt.

Någon som vet något man kan göra, något onanitips eller vad som hellst som gör en kåt?
Och vad kan problemet vara, varför jag inte kan bli det?


   
Citera
Ämnesstartare

Kanske är asexuell, lr ngt. Vad vet jag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tycker det är viktigare att du lär dig säga nej


   
SvaraCitera
ziiesh

OF 5:

tycker det är viktigare att du lär dig säga nej

Precis.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

varför har du sex om du inte är kåt?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Michee:

asexuell


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knappt jag heller. Det måste tvingas fram ...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

varför har du sex om du inte är kåt?

[y][tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fan vad soft att INTE vara kåt...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

varför har du sex om du inte är kåt?

Handlar väl om status. Hur många tjejer väljer inte en kille bara för att hennes vänner vill ha honom?

Vinner man vännerna vinner man tjejen, oavsett om hon eg va spec intresserad från början. Hänt mig åtminstone ett par ggr..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

1q2w:

Och vad kan problemet vara, varför jag inte kan bli det?

du har inte träffat mej än[wink][wink][wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Greger_EFG:

Handlar väl om status. Hur många tjejer väljer inte en kille bara för att hennes vänner vill ha honom?

Vinner man vännerna vinner man tjejen, oavsett om hon eg va spec intresserad från början. Hänt mig åtminstone ett par ggr..

men det låter ju inte speciellt skönt att ha sex om man inte är kåt och våt [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

men det låter ju inte speciellt skönt att ha sex om man inte är kåt och våt [sad]

Nej, men OTROLIGT många tjejer har ju hellre otillfredställande sex hellre än att behöva säga till sin kille att han gör fel.

Vet du varför?

För att dom skulle bli tvugna att erkänna för sig själva att deras killar är oerfarna och inte vet hur man tillfredställer en tjej ordentligt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Greger_EFG:

Nej, men OTROLIGT många tjejer har ju hellre otillfredställande sex hellre än att behöva säga till sin kille att han gör fel.

då kanske dom borde byta kille till en som dom vågar säga till [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

då kanske dom borde byta kille till en som dom vågar säga till [smile]

Handlar ju inte om det. Är ju samma sak med om en kille va "för på" skulle ju tjejen hellre dumpa killen än förbättra honom^^.

Det vi killar eg behöver göra e att lära av varandra, men vi e alldelles för konkurrensgalna för o göra det^^


   
SvaraCitera