Aviseringar
Rensa alla

blir inte kåt


1q2w:

Och vad kan problemet vara, varför jag inte kan bli det?

Blir du inte kåt eller bara inte kåt på kilar för då kanske du borde titta på tjejer[rolleyes] Nee men jag vet inte hoppas det löser sig[n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Greger_EFG:

Det vi killar eg behöver göra e att lära av varandra, men vi e alldelles för konkurrensgalna för o göra det^^

att ni alltid ska tävla om allt.. [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du kanske skulle testa att utforska lite mer udda fetisher, låter läskigt men du kanske hittar något som gör dig kåt?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

att ni alltid ska tävla om allt.. [rolleyes]

Jo men så fort en polare ger ett råd e det alltid: "du får inte säga det här till NÅGON annan" typ. Vi e SJUUUKT hemliga.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

1q2w:

jag är en väldigt populär tjej, så är jätte jobbigt att inte bli kåt, i och med att det bara sen gör ont när ja ska ha sex. och vågar ju inte säga nej tyvärr jag kan inte bli kåt.

lol.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Greger_EFG:

Jo men så fort en polare ger ett råd e det alltid: "du får inte säga det här till NÅGON annan" typ. Vi e SJUUUKT hemliga.

mysigt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Min första gång blev ja av med oskulden, hur många är super upphetsade och tycker det är jätte skönt då? så tänkte ja.
sen den andra gången så vare killen som ville o ja gick med på det, inte mer än så.
Men vet ingen ngt som ökar sexlusten eller något :(?
åh its a BIGBIG problem det här.
inge kul när killar bah åh snygging kan vi inte ses, och ja tycker killen är as snygg och allt sen bah nehepp.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

1q2w:

jag är en väldigt populär tjej, så är jätte jobbigt att inte bli kåt, i och med att det bara sen gör ont när ja ska ha sex.

enhimmelskdrog:

varför har du sex om du inte är kåt?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

svarade på det över ?

isola:

varför har du sex om du inte är kåt?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

1q2w:

svarade på det över ?

det var inget svar, det var bara korkat.
man har aldrig sex om man inte är kåt[rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

1q2w:

Men vet ingen ngt som ökar sexlusten eller något :(?

Finns ju en hel del olika medel för sånt. Kolla runt på sidor som:
http://www.for-henne.se
http://www.intimera.se
http://www.sexrea.se/
[y]


   
SvaraCitera

Är du på rätt sida så att säga? [wink]


   
SvaraCitera

gå till ungdomsmottagningen å kolla upp det?


   
SvaraCitera

Du har kanske sex med fula killar? Om du nu är populär som du skriver.. vilket jag tolkar som att du är snygg.. så testa att försöka få en snygg kille i sängen.


   
SvaraCitera

Är problemet att du inte är kåt? eller att du inte blir våt?
Och kan du bli kåt/våt när du är ensam? Genom att kolla på porr eller läsa sexnoveller eller liknande?

Och en sak kan jag säga.. ha ALDRIG sex om du inte är våt. Det kan leda till komplikationer som ex. vestibulit m.m.. och det vill du INTE ha..
Testat använda något bra glidmedel då?

Går du på P-piller? vissa sådana kan göra att slämhinnorna producerar mindre.


   
SvaraCitera