Aviseringar
Rensa alla

Blir kallad Player Och Lekare


Ämnesstartare

Hej jag blir typ mobbad av folk i min skola. Jag Har fått tjejer som gillar mig sen dissar mig jag gillade dom med självklart! Men när dom dissar mig tror alla att jag är en player för att en ny typ hittar mig två veckor  senare:/ och sen dissar mig igen sen fortsätter det och eftersom så många hittar mig så blir jag kallade player och lekare och en kompis ljög o sa att jag har försökt haffa hon o hennes syrra när jag inte gjort det :S Vad ska jag göra för att få folka att sluta kalla mig saker.


   
Citera
Ämnesetiketter

vara singel 4 ever


   
SvaraCitera

tryck upp nån mot en vägg och säg "jag blir fan sårad på riktigt fattar du" och stirra besviket och börja gråta och vänd och gå och lägg till "äh vafan" 


   
SvaraCitera
PMR
 PMR

Om du har ork och bryr dig.. så kan du ju alltid bevisa dem motsatsen? - Inte interagera med töser på ett tag och istället vara den som tar initiativ om du väl känner att någon är ett klart undantag som får ditt hjärta att smälta. Kör med attityden att ingen är värd att dejta dig? Cool


   
SvaraCitera

Säger folk lekare?


   
SvaraCitera

första gången jag hör ordet "lekare" i detta sammanhang


   
SvaraCitera

Va singel, lös brudar hit och dit och njut Skål


   
SvaraCitera

läste "blir kallad player one och lallare" btw /:s


   
SvaraCitera

Haha ja fattar ej vrf folk säger att det är "bra" att bli kallad  player har endast blivit kallad det på nedsättande vis?


   
SvaraCitera

jonte113: Dissa mina vänner o skaffa nya

jag behövde inte ens läsa tråden för att välja det här alternativet. det funkar alltid.

mpt:hv:
tryck upp nån mot en vägg och säg "jag blir fan sårad på riktigt fattar du" och stirra besviket och börja gråta och vänd och gå och lägg till "äh vafan" 

gör en coming of age-film med mig. du gör alla dialoger så fixar jag sjuttitalskläderna.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

PMR:
Om du har ork och bryr dig.. så kan du ju alltid bevisa dem motsatsen? - Inte interagera med töser på ett tag och istället vara den som tar initiativ om du väl känner att någon är ett klart undantag som får ditt hjärta att smälta. Kör med attityden att ingen är värd att dejta dig? Cool

Tackar Ska Testa det 😀


   
SvaraCitera

jonte113: Dissa mina vänner o skaffa nya

1MJKjjo.gif


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

blaserad:

1MJKjjo.gif

Hahahaha Dog av skratt :'D


   
SvaraCitera