Aviseringar
Rensa alla

Blir lämnad ensam i två dagar 🙁


time
 time
Ämnesstartare

Min kära sambo åker iväg till Helsingfors och kommer tillbaka först på natten mellan tisdag-onsdag. Det är det längsta han varit borta sedan vi flyttade in i nya lägenheten förra hösten. [sad]

Är jättenervös, tycker inte om att vara själv men vill inte ta hit folk för det är stökigt, har matteprov på tisdagsmorgonen och måste därför vara hemma tidigt för att se till att jag får medicinerna i mig och sover gott, men blä. [sad]

Är så van vid att han står och lagar mat och är glad och har på jättekass musik när jag kommer hem från skolan, och att han kommer och kramar mig när jag går och lägger mig och pussar och har sex etc. Vi har olika dygnsrytmer så han brukar både godnatta mig och väcka mig, sen sover han när jag är i skolan.

Vad ska jag göra för att fördriva tiden? Kommer säkert lipa massor av saknad ikväll redan. [cry] OCH DET ÄR BARA TVÅ DAGAR. Hur blev jag såhär beroende av hans sällskap? [mad]


   
Citera

Jadu, tänk om tåget skulle explodera och han dog, ett helt liv utan ens livlina, då vore det inte så skoj, dvs, två dagar är en baggis.


   
SvaraCitera

ÅH! Det är bara att stå ut bejb! Försök ägna massa tid åt dig själv, ät (massa) god mat, kolla film, serier, testa kläder (hemma eller i butik), sitt på tiny [bigsmile] fast du kanske måste plugga lite också, gör det! [love]


   
SvaraCitera

Angelize:

Jadu, tänk om tåget skulle explodera och han dog, ett helt liv utan ens livlina, då vore det inte så skoj, dvs, två dagar är en baggis.

men käften din mupp, fick en klump i magen vafan hatar dig


   
SvaraCitera

timeisrunningout:

Vad ska jag göra för att fördriva tiden?

Se det som ett utmärkt tillfälle att lära dig ta hand om dig själv, så du inte behöver bli så beroende av honom. Gör saker du tycker är roliga, som han inte gillar (eller ni kanske bara gillar samma saker, vad vet jag).
Två dagar kommer gå jättefort. [smile]


   
SvaraCitera

honolulu:

men käften din mupp, fick en klump i magen vafan hatar dig

Det var poängen, dvs, två dagar är ingenting. [y] Kram


   
SvaraCitera
time
 time
Ämnesstartare

Angelize:

Jadu, tänk om tåget skulle explodera och han dog

Båten menar du [no-no] Oroar ju mig för det också. Är alltid rädd att något dåligt ska hända, speciellt i Helsingfors, tänk om han blir knivad för att han pratar svenska eller något [mad] (mycket otroligt)

honolulu:

ät (massa) god mat,

Just det, glömde bort att nämna att jag bara har 50 kr + massa pant att leva på och tycker inte om att laga mat [cry] Ska försöka se om jag har något hemma att sno ihop.


   
SvaraCitera

timeisrunningout:

Just det, glömde bort att nämna att jag bara har 50 kr + massa pant att leva på och tycker inte om att laga mat [cry] Ska försöka se om jag har något hemma att sno ihop.

fråga om du kan få lite pengar från honom så du överlever dagarna [badgrin] eller så.. aa, kolla hemma o va fantasifull! spamma um, tycker ja.


   
SvaraCitera

timeisrunningout:

Båten menar du [no-no] Oroar ju mig för det också. Är alltid rädd att något dåligt ska hända, speciellt i Helsingfors, tänk om han blir knivad för att han pratar svenska eller något [mad] (mycket otroligt)

Wops, då var mitt tips kanske inte så bra. [blush]


   
SvaraCitera
time
 time
Ämnesstartare

honolulu:

fråga om du kan få lite pengar från honom så du överlever dagarna

Alltså ehehe de 50 kr jag har är det jag fått av honom [blush][sad]


   
SvaraCitera

Du får plugga, läsa bok se film eller något.[wink] Eller baka[party]


   
SvaraCitera

Det kommer gå bra
Du är en vuxen människa
Du vet hur man lagar mat
Du vet hur man ringer 112
Du kan gå på toa själv
Han är bara borta i två dagar
Det är ju inte så att du ska sitta isolerad i en bunker i flera veckor


   
SvaraCitera
time
 time
Ämnesstartare

krasch:

Du vet hur man lagar mat

Har ju ingenting hemma. Och noll pengar. [sad]

Tack för ditt stöd i alla fall. Ska försöka vara stark [love]


   
SvaraCitera

timeisrunningout:

Ska försöka vara stark [love]

Du ÄR stark!


   
SvaraCitera
time
 time
Ämnesstartare

krasch:

Du ÄR stark!

Ska tänka på vår imaginära bostad, med bastun och jacuzzin och tavlorna! Då kommer jag få sjukt mycket womanpower och bara skratta mig genom dessa dagar!


   
SvaraCitera