Aviseringar
Rensa alla

Blir lämnad ensam i två dagar 🙁


timeisrunningout:

Ska tänka på vår imaginära bostad, med bastun och jacuzzin och tavlorna! Då kommer jag få sjukt mycket womanpower och bara skratta mig genom dessa dagar!

😀
bra!

Du är aldrig ensam. Um finns här som en varm svällande kudde av kärlek och vänskap.


   
SvaraCitera
time
 time
Ämnesstartare

krasch:

Um finns här som en varm svällande kudde av kärlek och vänskap.

[love]
Vill sexa UM.

Går det?


   
SvaraCitera

timeisrunningout:

[love]
Vill sexa UM.

Går det?

haha jag vet inte.
lounge och jag pratade om det förut. vi kom fram till att det skulle vara svårt.


   
SvaraCitera

timeisrunningout:

Alltså ehehe de 50 kr jag har är det jag fått av honom [blush][sad]

you don't need money!!!


   
SvaraCitera
time
 time
Ämnesstartare

krasch:

lounge och jag pratade om det förut. vi kom fram till att det skulle vara svårt.

Gnida underlivet mot skärmen kanske?

OBS: Ej i samband med tiny.


   
SvaraCitera

timeisrunningout:

Gnida underlivet mot skärmen kanske?

Surfa um via mobilen --> stoppa in mobil i en plastpåse --> ... använd fantasin.


   
SvaraCitera

timeisrunningout:

Vad ska jag göra för att fördriva tiden?

Plugga. [smile]

Nintendo:

Surfa um via mobilen --> stoppa in mobil i en plastpåse --> ... använd fantasin.

EUW! NEED NOT KNOW!! [cry]


   
SvaraCitera

[sad]


   
SvaraCitera

timeisrunningout:

OBS: Ej i samband med tiny.

haha... eeeeew


   
SvaraCitera
time
 time
Ämnesstartare

krasch:

eeeeew

Det är inte äckligt... bara lite!

Iallafall:
Har nu spelat klart Sune - Pussjakten. Funderar på att spela Backpacker 3, men borde äta middag också (magen kurrar insane) och det är ju en dag imorgon så om jag inte vill försova mig borde jag gå och lägga mig också.

Pojken har nu varit borta i över en timme. Har inte gråtit alls än, känns inte som att jag kommer göra det. Saknaden sätter nog i hårt imorgon tror jag dock!!

PS: hur låter pastamiddag + ett avsnitt house, och sedan sömnpiller och sova och vakna utvilad och glad?


   
SvaraCitera