Aviseringar
Rensa alla

blir man finnig av mjölk?


Ämnesstartare

misstänker det, har ätit helt veganskt i typ en vecka nu och har märkt att jag redan har börjat få jättefin hy. var väl inte jättefinnig innan men ändå typ, halvfinnig och allmänt dålig hy, nu är allt sånt nästan poff borta. och då jag i praktiken inte åt varken kött eller ägg innan så är det ju bara mjölk som är skillnaden. ush för mjölk :CCC

p.s.
obs: är ej vegan.


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Ost då? Det har jag läst någon gång att det kan göra skillnad.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

och när jag tänker efter har jag nog aldrig sett en varken tjock eller finnig vegan, vad jag kan komma på iaf. har däremot sett både tjocka och finniga vegetarianer. ska nog bli vegan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ok ska inte bli vegan, verkar jobbigt[sad]


   
SvaraCitera

har aldrig hört talats om det. tror det är något annat som spökar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Myksa:

Ost då? Det har jag läst någon gång att det kan göra skillnad.

åt inte ost innan heller = >


   
SvaraCitera

farbror gugge:

har ätit helt veganskt i typ en vecka

Omanligt.


   
SvaraCitera

KÖTT SKARE VA!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Slumpartad:

Omanligt.

men min övriga manlighet väger upp så det är lungt[wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

farbror gugge:

men min övriga manlighet väger upp så det är lungt

[bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

farbror gugge:

och när jag tänker efter har jag nog aldrig sett en varken tjock eller finnig vegan, vad jag kan komma på iaf. har däremot sett både tjocka och finniga vegeterianer. ska nog bli vegan.

[bigsmile]

åt mjölk, hade aldrig finnar och hade schysst hy. slutade äta mjölk, har likadan hy.


   
SvaraCitera

farbror gugge:

men min övriga manlighet väger upp så det är lungt[wink]

Nej det är det inte.

Dåligt å svika det underbara köttet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

[bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigsmile]

sluta mobbas[sad][sad]

dysentery green:

åt mjölk, hade aldrig finnar och hade schysst hy. slutade äta mjölk, har likadan hy.

[party]

Slumpartad:

Nej det är det inte.

Dåligt å svika det underbara köttet.

har aldrig gillat kött dock.


   
SvaraCitera

farbror gugge:

har aldrig gillat kött dock.

Nej men fy på dig.

Känner genast för att gå och tugga lite biff bara för att jag textat en konversation här med någon med såna åsikter!


   
SvaraCitera

Låter inte rimligt, i så fall vill jag ha bra bevis då jag gillar mjölk och ost 🙂


   
SvaraCitera