Aviseringar
Rensa alla

blir man mer aggressiv eller arg av att ha starka muskler


Ämnesstartare

Hahaha det där var ju jävligt lustigt att den frågan skulle dyka upp! Jag kände mig bra mycket mer agressiv i förrgår när jag lyfte tyngre vikter än nånsin förr. Jag kände mig starkare, och argare. Men jag gillade det!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Inte har jag blivit aggressiv i alla fall, blir arg ibland av sunda anledningar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja ibland, eftersom jag vet att jag kan "ta sönder saken" eller bara få önskad effekt så kan jag bli det. Men hahaha det sker otroligt sällan


   
SvaraCitera

om man har stora muskler har man det av styrketräning eller något annat som påfrestar musklerna, och det ökar testosteron (manlig hormon) vilket man blir aggresiv av


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nej, det tror jag inte i allmänhet. Sebastian Davidsson som var med i Bonde Söker Fru var ju Sveriges starkaste Man och han ser väl snäll ut.  Glad

Sebastiandavidsson-653.jpg

645@70.jpg

Beror nog snarare på om de tar massa suspekta preparat och droger för att pumpa upp musklerna. Sebastan vräker ju bara i sig massa kolhydrater.  Tumme upp


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Scooby-Doo: Sebastan vräker ju bara i sig massa kolhydrater.

mmRullar ögonen


   
SvaraCitera
Exner

Läste för några år sedan av av ganska få forskningsstudier som gjorts närliggande den frågan. Man gav ena gruppen testosterontillskott och den andra inte. De med högre dosen tycktes bli lugnare, men mer kompromisslösa vad gällde regelöverträdelser. Ska se om jag kan hitta den.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag ä stark, jag är inte aggressiv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

JAg är stundvis aggressiv, är inte fysiskt stark. 


   
SvaraCitera