Aviseringar
Rensa alla

blir man mer social av att inte runka?


Ämnesstartare

har hört rykten om det, vore ju både bra och dåligt om det stämde, nån som upplevt detta och vet om det stämmer?


   
Citera
Ämnesstartare

Svar ja

baserat på empiri


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

+ att typ 1000 andra hävdar samma sak samt att det är fullt logiskt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Isotop:

+ att typ 1000 andra hävdar samma sak samt att det är fullt logiskt

hur lång tid tar det då innan man märker resultat? räcker en vecka?

jaha därmed var jag avslöjad...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

the savior:

hur lång tid tar det då innan man märker resultat? räcker en vecka?

jaha därmed var jag avslöjad...

Svårt att säga då det är rätt individuellt, en vecka kan nog gå men skulle tippa på att det krävs iaf 3-6 veckor.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Isotop:

Svårt att säga då det är rätt individuellt, en vecka kan nog gå men skulle tippa på att det krävs iaf 3-6 veckor.

man får ju blueballs och i annat fall töms man ju i sömnen, borde inte det påverka på nåt sätt då? iaf efter så lång tid


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

the savior:

man får ju blueballs och i annat fall töms man ju i sömnen, borde inte det påverka på nåt sätt då? iaf efter så lång tid

det är också olika, blueballs vet jag faktiskt inte vad det är meningen att det ska innebära, aldrig hänt mig. Men ja att man töms i sömnen händer men det är också individuellt, ibland kommer jag inte på flera veckor.

men vanligtvis tömmer man väl sig efter 1-2 veckor ja, kan inte ge dig så bra svar då jag slutade onanera främst för att porr gjorde min sexualitet jävligt skev, det där med mer social osv var mer en bonus så har inte riktigt koll på det, men nu när jag tänker efter lite så tror jag att jag märkte av det redan efter någon vecka.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Isotop:

men nu när jag tänker efter lite så tror jag att jag märkte av det redan efter någon vecka.

tack, var egentligen bara det jag ville veta[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det har jag också känt av.

varför är det så?[surprised]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det finns en berättelse som handlar om sex och sambandet mellan träningen, vad sexet har för effekter på träningen.

Enligt vissa sägs det att man får bättre träningsresultat av att vara sexuellt frustrerad. Jag personligen har aldrig reflekterat kring det. Fast komiskt är det, herre jävlar..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Man får väl för bövelen vara social när man runkar då! [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Image


   
SvaraCitera