Aviseringar
Rensa alla

Blir mordlysten varje gång jag råkar scrolla för långt ner på sidan[smile]


El Guaje:

Haha det är okej, jag förtjänade det säkert. Det tycker nog min granne om inte annat!

Haha, vad har du gjort mot den stackars grannen [shake]


   
SvaraCitera

ADBLOCKA DET DÅ.


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

JA! (Du röstade på detta alternativ)


   
SvaraCitera

honolulu:

Haha, vad har du gjort mot den stackars grannen

Inget. [blush] Risken finns dock att han såg mitt hot igår och satt sömnlös hela natten och blickade ut mot parkeringen för att bevaka sina nya fina bil som någon stolle helt oprovocerat hotat med att ha sönder.


   
SvaraCitera

El Guaje:

Inget. [blush] Risken finns dock att han såg mitt hot igår och satt sömnlös hela natten och blickade ut mot parkeringen för att bevaka sina nya fina bil som någon stolle helt oprovocerat hotat med att ha sönder.

hoppas ej att vi har en umare som e tillräckligt old för att ha en fin bil... o så


   
SvaraCitera

honolulu:

hoppas ej att vi har en umare som e tillräckligt old för att ha en fin bil... o så

Här skulle jag kunna lagt in en vits om UMs nya expertmedlem men skippar det och håller bara med; jag hoppas också det! [smile]


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

JA! (Du röstade på detta alternativ)

*fick just hålla ned neråt-piltangenten tills jag kom hit istället för att trycka på end* [mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad]
Sämsta någonsin. Får mig, seriöst, att inte vilja skriva inlägg.
Kanske är knäckningstaktik mot mopsen. Eller nåt.


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

JA! (Du röstade på detta alternativ)

[sad][cry][mad][shake]


   
SvaraCitera

El Guaje:

Här skulle jag kunna lagt in en vits om UMs nya expertmedlem men skippar det och håller bara med; jag hoppas också det! [smile]

hade ändå ej fattat pga: /care på experterna


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

tänk på barnen i afrika då

de hade också stört sig om de kunnat!

Åtta:

Adblock är din vän.

bögjenn:

ADBLOCKA DET DÅ.

jobbar på det


   
SvaraCitera

honolulu:

/care på experterna

Meh, jag ska ju bli expert en dag! Vad tuff man skulle vara om man gled omkring här på forumet med ett E!


   
SvaraCitera

El Guaje:

Meh, jag ska ju bli expert en dag! Vad tuff man skulle vara om man gled omkring här på forumet med ett E!

eh nej :< ska man bli expert får det vara irl!! ja undrar va experterna här har för utbildning


   
SvaraCitera

honolulu:

ja undrar va experterna här har för utbildning

Jag med! Då ska jag skaffa den med. Men jag tror bara de är väldigt livserfarna, varit ute på haven och så. Sen ser de väldigt snälla och mysiga ut också, det är nog ett plus.


   
SvaraCitera

El Guaje:

Jag med! Då ska jag skaffa den med. Men jag tror bara de är väldigt livserfarna, varit ute på haven och så. Sen ser de väldigt snälla och mysiga ut också, det är nog ett plus.

och arbetslösa! då vet jag vart jag ska vända mig när ja blir arbetslös!


   
SvaraCitera

honolulu:

och arbetslösa! då vet jag vart jag ska vända mig när ja blir arbetslös!

Ja! Tycker det är jättefint av UM att ta hand om dem när vi andra vänder dem ryggen. Verkligen kanonfint.


   
SvaraCitera