Aviseringar
Rensa alla

Blir ni skrämda av dumma människor?


Ämnesstartare

Och med dumma menar jag personer som verkar ha lågt IQ. En person som inte har några som helst kunskaper av det som klassas som allmänbildning. T.ex personer som inte vet vart Frihetsgudinnan finns att skåda, eller som inte har koll på vem som är våran stadsminister.

Nå?

Själv blir jag alldeles livrädd! [blush]

Min bästis råkade ut för detta och frågade mig om han verkligen var värd att satsa på. Snubben trodde att frihetsgudinnan finns i London............ Skulle ni dejta en dum person? [tard]


   
Citera

pmsmonster:

Skulle ni dejta en dum person? [tard]

Ja, det får mig att känna mig som ett geni.


   
SvaraCitera

tycker synd om dem, eller tycker att de är lyckligt ovetande.


   
SvaraCitera

pmsmonster:

Skulle ni dejta en dum person?

Nej [mad]
Jag dejtade en kille som trodde att det hette "jag har en svalka" istället för "jag har en svacka". ALDRIG MER IGEN [mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad]
Jag blev bara arg och irriterad [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kanske inte rädd men jäävligt irriterad, kan inte förstå hur vissa kan vara så dumma :s


   
SvaraCitera

Ja, blev livrädd av den här tråden.


   
SvaraCitera

Alla kan ha sina blonda stunder, men jag hade aldrig kunnat vara tillsammans med någon som inte kan utmana mitt intellekt. Nu säger jag inte att jag är supersmart, men jag måste ha någon som är på samma nivå som jag själv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Min kompis trodde att Afghanistan var huvudstaden i Irak. Han är 18 år gammal. Ja jag blev rädd.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

En av mina kompisar för ett par år sedan trodde att Afrika var ett land. [bigsmile]


   
SvaraCitera

uppenbar:

Alla kan ha sina blonda stunder, men jag hade aldrig kunnat vara tillsammans med någon som inte kan utmana mitt intellekt. Nu säger jag inte att jag är supersmart, men jag måste ha någon som är på samma nivå som jag själv.

Tant Brun:

Min kompis trodde att Afghanistan var huvudstaden i Irak. Han är 18 år gammal. Ja jag blev rädd.

edit; Jag tror jag drev med dig. [rolleyes]


   
SvaraCitera

Skulle jag vara rädd för dumma människor skulle jag lida av social fobi.


   
SvaraCitera

Blir smått skrämd vid tanken på att de kommer reproducera och således skapa än fler eventuellt dumma människor.


   
SvaraCitera

Själv blir jag rädd för folk som skriver våran där det ska vara vår. Nä, men allvarligt, det är rätt skrämmande, ja.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

daisy:

drev han inte då?!

Nej, jag känner honom för bra så det hade jag märkt. Han är faktiskt väldigt smart men lite excentrisk. Liknande uttalanden förekommer alltså...


   
SvaraCitera

fattar itne varför man ska veta sånna idiotgrejer, helt onödigt


   
SvaraCitera