Aviseringar
Rensa alla

blir paranoid


Lounge:

nej 6 hahhahahahahhaa

Oh [sad]. Har lite medlidande med dig. Men lite får man skylla sig själv [bigsmile].


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

Nonoton:

Oh [sad]. Har lite medlidande med dig. Men lite får man skylla sig själv [bigsmile].

men jag klev ju upp 9 goddammit [mad][mad][mad] borde va trött..

aja..

duda anton


   
SvaraCitera

Lounge:

men jag klev ju upp 9 goddammit borde va trött..

Jo det håller jag då med om. Men sen när går det som man vill [cry].

Lounge:

duda anton

Har aldrig någon tid att passa. Är fri som en fågel [bigsmile]. Dock kan jag oftast inte sova iaf, pga ligger i timmar och inget händer lix [mad].

Har fått jobbiga samtal idag från folk som gnäller, så nu är jag gnällig [mad].


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

Nonoton:

Jo det håller jag då med om. Men sen när går det som man vill [cry].

eller hur.. nrä fan gör d de egenmtliogen [cry][cry][cry] lesssen ja gblir uhu

Nonoton:

Är fri som en fågel [bigsmile]

är d najs???

Nonoton:

pga ligger i timmar och inget händer lix [mad].

har du sömnprolem??? 🙁

Nonoton:

Har fått jobbiga samtal idag från folk som gnäller, så nu är jag gnällig [mad].

va gnällde dom om???

du får gnälla för mig jättemkt hur mkt du vill t.om.


   
SvaraCitera

Lounge:

är d najs???

Lite, fast inte när man måste plugga till tentor som är kvar. Är i samma rum, i samma stad i typ två månader pga av att behöver plugga [mad]. Men kan ha haft det värre [smile].

Lounge:

har du sömnprolem??? 🙁

Kan inte sova med varmt i rummet, och det är sommar nu, har alltid problem då [sad]. Men det börjar bli kyligare om kvällarna [badgrin].

Lounge:

du får gnälla för mig jättemkt hur mkt du vill t.om.

Hahahahahaha
Vill inte gnälla för dig, då är jag ju lika dåliga som de som gnällde till mig [bigsmile]. Men det är bra nu, STODDE och tänkte en stund så det blev bättre [wink][wink][wink][wink][wink][mad]


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

Nonoton:

Lite, fast inte när man måste plugga till tentor som är kvar. Är i samma rum, i samma stad i typ två månader pga av att behöver plugga [mad]. Men kan ha haft det värre [smile].

vad äre du pluggar då?? vill du flytta ngn annanstans sedan??

Nonoton:

Kan inte sova med varmt i rummet, och det är sommar nu, har alltid problem då [sad]. Men det börjar bli kyligare om kvällarna [badgrin].

åh va synd :I brukar lsöa det med myggnät så jag kan ha öppet fönster och sedan har jag en fläkt som går.. bor i ett mini rum så är ett under att jag kan sova då men d har gått väldigt bra denna sommar

Nonoton:

Vill inte gnälla för dig, då är jag ju lika dåliga som de som gnällde till mig [bigsmile]. Men det är bra nu, STODDE och tänkte en stund så det blev bättre [wink][wink][wink][wink][wink][mad]

va gnllde de om??? va bra att du stodde o tänkte o sen blev d bättre=)=)=)=)


   
SvaraCitera

Lounge:

när jag e övertrött o inte kan sova

när jag e övertröt o ej kan sova äter jag ostbågar tils ja sommnar


   
SvaraCitera

d funckar för mej iaf :-P:-P


   
SvaraCitera

Lounge:

vad äre du pluggar då?? vill du flytta ngn annanstans sedan??

Pluggar väldigt gammal matte, som jag försovmig till senast [mad]. Nej, vill inte flytta, bara att klasskompisar ska komma tillbaka [smile].

Lounge:

åh va synd :I brukar lsöa det med myggnät så jag kan ha öppet fönster och sedan har jag en fläkt som går.. bor i ett mini rum så är ett under att jag kan sova då men d har gått väldigt bra denna sommar

Åh det låter lyxigt. Skulle behöva fläkt faktiskt [sad].

Lounge:

va gnllde de om??? va bra att du stodde o tänkte o sen blev d bättre=)=)=)=)

De gnäller om allt möjligt, bara det är 3st ringde mig igår och gnällde, så blev lite sur då [mad]. Men nu bryr jag mig inte [bigsmile].


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

Nonoton:

Pluggar väldigt gammal matte, som jag försovmig till senast [mad]. Nej, vill inte flytta, bara att klasskompisar ska komma tillbaka [smile].

aha :IIIIIIIIIIIIIIIIIII surt

Nonoton:

Åh det låter lyxigt. Skulle behöva fläkt faktiskt [sad].

har bara sådan där på golvet gör asmkt finns asbillit på öb

Nonoton:

De gnäller om allt möjligt, bara det är 3st ringde mig igår och gnällde, så blev lite sur då [mad]. Men nu bryr jag mig inte [bigsmile].

ah skönt 😀


   
SvaraCitera