Aviseringar
Rensa alla

blir provocerad


Ämnesstartare

ber en människa stänga av musik pga huvudvärk
den gör det
sätter ett tag senare på lite lugn/bra/chill musik

den säger i ett drygt låtsassnällt tonfall: "vare inte du som hade ont i huvudet?"
jag svarar: jo
den säger: "men nu har du musik på själv"
jag säger: ja men den är bra, din var dålig.
den: "jaha så du bestämmer allt ok :)"
jag: ja det här är mitt hem
den: "aa men hjärtlös du och jag kommer aldrig bo under samma tak ändå så det är lugnt!"

den blev jättearg på mig
klart man har rätt att bestämma hemma hos sig själv.. cp


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

den gick nu
skönt

måste nog duscha och klä mig, ska iväg till två ställen tydligen..
-___-'


   
SvaraCitera
penja

haha [sad]


   
SvaraCitera
penja

du skulle slagit den


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

penja:

du skulle slagit den

ja [mad]
den kallade mig omogen men jag tycker nog tvärtom
omoget att inte kunna stänga av dålig musik när en är hemma hos någon annan på morgonen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

eller mm den gjorde ju det men ändå fortsatte den att inte respektera min bedjan


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

människor blir arga utan anledning
det gör mig arg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du kunde ju uttryckt dig lite mer finkänsligt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tycker det lät rätt taskigt av dig faktiskt... Förstår om den hade på dubstep och om du hade ont i huvudet och bad den stänga av, och om du satte på typ Bach för att kunna slappna av och vila eller något, men att du skulle ha definitionsföreträde på vad som är "bra" och inte har ju inte ett något att göra med om du har huvudvärk pga musiken...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Taskigt att sätta upp regler för någon annan man vägrar följa själv. Den kanske tyckte att din musik var skit? Därför det finns hörlurar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:

Du kunde ju uttryckt dig lite mer finkänsligt.

+1

ts, jag tycker du har rätt i sak, men du kunde varit lite mer finkänsling om det. lr hade du lite irritation mot personen tidigare som också togs ut vid tillfället?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:

Du kunde ju uttryckt dig lite mer finkänsligt.

g*nus:

Tycker det lät rätt taskigt av dig faktiskt... Förstår om den hade på dubstep och om du hade ont i huvudet och bad den stänga av, och om du satte på typ Bach för att kunna slappna av och vila eller något, men att du skulle ha definitionsföreträde på vad som är "bra" och inte har ju inte ett något att göra med om du har huvudvärk pga musiken...

Hen hade på krigs-spel-musik så jag blev irriterad och det triggade min huvudvärk. Jag slog senare på lite The Cure pga inga obehagliga mörka toner som dundrar. Dålig musik är sådan som inte ens är musik eller låter hemskt för ett segt huvud (dvs i det här fallet spelmusik på hög volym.)

fint:

ts, jag tycker du har rätt i sak, men du kunde varit lite mer finkänsling om det. lr hade du lite irritation mot personen tidigare som också togs ut vid tillfället?

Den här personen har irriterat mig förut och vi har haft gräl som möjligen kommer uppstå på nytt då personen ofta klagar på mig. Grälen handlar om att hen har kallat mig dum i huvudet och typ hora. [smile]

g*nus:

Taskigt att sätta upp regler för någon annan man vägrar följa själv. Den kanske tyckte att din musik var skit? Därför det finns hörlurar.

Fast jag tycker det är ok att göra det i sitt eget hem, hen bor inte här och om jag var hemma hos hen skulle jag inte slagit på min musik på högsta volym om hen inte uppskattade det och fick huvudvärk.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hjärtlös:

Den här personen har irriterat mig förut och vi har haft gräl som möjligen kommer uppstå på nytt då personen ofta klagar på mig. Grälen handlar om att hen har kallat mig dum i huvudet och typ hora.

tyker nu ditt beteende var förståerligt iaf ^^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fint:

tyker nu ditt beteende var förståerligt iaf ^^

Ville mest bara skapa en tråd för att få ut mina tankar [blush]


   
SvaraCitera