Aviseringar
Rensa alla

Blir psykad till max!


Bakric:

Och plötsligt är man tillbaka på ruta ett igen!
Framförhållning, disciplin, självförtroende och allt fanskap vad det heter för att bli framgångsrik på vilket plan som helst.
Har förvisso tillräckligt bra självförtroende för att klara i princip vad som helst som enbart beror på mina egna prestationer, men det är just när det kommer till mellanmänskliga relationer jag inte duger till (just för att jag inte tror att jag gör det förstås, jävla neråtspiral...).

Jag förstår. Det är okej att inte ha den disciplinen Det är okej att överanalysera situationen och det är okej att vara oskuld. Men som du själv har märkt så är det inte att rekommendera att överanalysera. Det är inte heller att rekommendera att ha förväntningar på sina vänner ect, det leder lätt till en cynisk manipulativ attityd, vad du kallar att överanalysera situationen. Om du gör saker för att det känns rätt eller bra, i stället för att du förväntar dig något tillbaka så kommer du inte ha något behov av att analysera situationen. Utan behöver bara hantera situationen som den kommer. 


   
SvaraCitera

Bakric: Att jag är en mupp som är rädd för att göra fel 🙁

Jag förstår, det är okej att vara perfektionistisk. Men du ska veta att du är awsome, oavsett vad du bestämmer dig för att göra. SötSöt

Den här låten är till dig:


   
SvaraCitera
Bakric
Ämnesstartare

Got my mood up again Rodnar


   
SvaraCitera

Move on.


   
SvaraCitera