Aviseringar
Rensa alla

Blir så irriterad på kompisarna


Human:

och jag vill bara mer och mer säga till dem att jag inte tycker det är ok! men hur gör man det utan sura miner?!

efteråt? men säg det då.. att du blev väldigt besviken på dem för att du hade förväntat dig att de skulle med dig, och fira dig. att det är så det brukar gå till och att man då ställer upp för den som fyller år och gör det roligaste av det även om man inte gillar stället. det är en kväll av tusentals liksom!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kinks:

efteråt? men säg det då..

ja., men egentligen vill jag ju att dem ska följa med, så jag vill ju gärna säga det innan, ändå, kanske. men hade det förstört för mycket? :/ hmmm


   
SvaraCitera

Jag tror att det är något fel på dina vänner. Jag skulle i alla fall aldrig ens komma på tanken att göra så.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

spigg:

Till det andra stället kan de väl gå någon annan gång.

Vem vet, Dom kanske trodde detta va sista öppningsdagen. Sen efter det stänger dom -.-

Nä, de va dålig stil av dom.


   
SvaraCitera

spigg:

sjukt drygt och egoistiskt av dem

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Human:

så den inte visas imorgon i skolan.

kan den väl få göra, om nu de här vännerna går i din skola dvs.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

elaka kompisar du har


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är din kväll! dom ska göra som DU vill


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag förstår inte riktigt idéen med att ha vänner som man inte verkar kunna säga vad man tycker till. Säg vad du tycker om att de ska till de andra stället INNAN och inte efteråt. Men personligen skulle jag inte ens vilja ha med mig dem. Är det riktiga vänner som är med varann så kan man även ha kul även om det är ett "tråkigt ställe".


   
SvaraCitera

Om du bjuder dom på mat och gör en mysig kväll för dom så är det klart att dom ska ställa upp för dig.


   
SvaraCitera

DU HAR RÄTT.
fan vad sur jag hade blivit [mad]


   
SvaraCitera