Aviseringar
Rensa alla

blir så less på mig själv ibalnd


Ämnesstartare

tja  blir så less på mina ögon/syn less  typ hela tiden eller ibland för att jag n ju inte redigera med glasögon s så om jag inte ser texten så måste jag  gå fram  skämigt! men jag har bestämt mig att jag inte ska  skämmas för något! men jag kan inte ta körkort de e synd! men jag får åka buss o sånt skit men de funkar nice  asså vad ska jag göra med mitt liv?  VAD FAN  SKA JAG GÖRA FÅR DAMP!! men jag har typ  lärt mig att jag ska leva med   det vad tycker ni?


   
Citera

Acceptera situationen och gör det bästa av den


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ruttenfisk:
Acceptera situationen och gör det bästa av den

hur fan då bror??


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kan du inte ta till laserkirurgi?Glad Det ska jag


   
SvaraCitera

Ta ut dem, släng på soptippen, hitta nya, sätt in


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aristoteles:
Kan du inte ta till laserkirurgi?Glad Det ska jag

joo sån där skelopration men  risken är  att an blir blind eller nåt ännu värre!:o


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Danne_cars:

joo sån där skelopration men  risken är  att an blir blind eller nåt ännu värre!:o

Är det en riskabel operation?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aristoteles:

Är det en riskabel operation?

   riskarna finns ju  vet inte


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

men jag  spelar cool o skiter vad folk säger o   tycker  o är mig själv får väl leva ed de eller fixa de i framtiden vad tycker ni? låter de bra?


   
SvaraCitera
Ice
 Ice

Danne_cars:

   riskarna finns ju  vet inte

Blind blir man inte, får riktigt bra syn. Vanligt att piloter gör en laseroperation.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ice:

Blind blir man inte, får riktigt bra syn. Vanligt att piloter gör en laseroperation.

Hur vet du? Har du gjort de?


   
SvaraCitera

Ice:

Blind blir man inte

Men man KAN bli blind...

Ice:

 Vanligt att piloter gör en laseroperation.

Ja och alla dom piloterna blev inte INTE blinda.


   
SvaraCitera

Jag vet inte hur det är i just ditt fall, men i regel så har tekniken utvecklats så långt att risken för kroniska komplikationer är väldigt liten. Bland de som väl fick problem är dessutom de som blev blinda i minoritet. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ruttenfisk:
Jag vet inte hur det är i just ditt fall, men i regel så har tekniken utvecklats så långt att risken för kroniska komplikationer är väldigt liten. Bland de som väl fick problem är dessutom de som blev blinda i minoritet. 

Okej kanske gör en opration i framtiden


   
SvaraCitera
Ice
 Ice

Danne_cars:

Hur vet du? Har du gjort de?

Beror på vad för synfel du har, snacka med laserkirurg så får du veta om det funkar med operation.
Nej, jag har bra syn.

CitronSaft: Men man KAN bli blind...

Jo, beror på vad för synfel ts har.


   
SvaraCitera