Aviseringar
Rensa alla

blir så rädd, varför?


flopsy:

jag tror att det är svårt att behålla kärleken vid liv med någon man delar en vardag med...

men seriöst tjejen.. vem har mest erfarenhet av livet, du eller dem som har levt 50+år längre än dig? jag tror mer på dem än på dig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lav89:

men seriöst tjejen.. vem har mest erfarenhet av livet, du eller dem som har levt 50+år längre än dig? jag tror mer på dem än på dig

antagligen har dom mest erfarenhet. det är okej att du tror mer på dom än vad du tror på mig. men jag tror inte på det... även om jag önska att det kunde vara så. jag får helt enkelt se hur det blir 🙂


   
SvaraCitera

Lav89:

säger dem

De* (sorry)


   
SvaraCitera

Äppelkaka:

De* (sorry)

haha 😀 brukade ha problem med dem/de förr... smyger väl sig in ibland nuförtiden också 🙂


   
SvaraCitera

Lav89:

smyger väl sig in ibland nuförtiden också 🙂

Kanske! 😀 Bra att du inte tog det som många "FUCK YOU AAAAAAAAAAAHHHHHHHH". Se det som att jag är världens vänligaste människa som bara vill hjälpa dig utvecklas liksom. [y]


   
SvaraCitera

Äppelkaka:

Se det som att jag är världens vänligaste människa som bara vill hjälpa dig utvecklas liksom

alla Sv lärare jag haft har hjälpt mig 😉 har lärt mig det egentligen men ovanorna sitter kvar ibland .D


   
SvaraCitera

Lav89:

har lärt mig det egentligen

Höhö, brukar låta så........... höhöhöhö.


   
SvaraCitera

Äppelkaka:

Höhö, brukar låta så........... höhöhöhö.

det är sant [bigsmile] sluta mobbas nu ditt äppelskrutt [smile]


   
SvaraCitera

Lav89:

sluta mobbas nu ditt äppelskrutt

Ah okej då, kanske. [rolleyes]


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera