Aviseringar
Rensa alla

Blir totalt galen!


Ämnesstartare

Så här äre. Det är en kille i min klass som jag var tiillsammans med för något halvår sedan, vi var tillsammans i 2 månader. Det var ärligt talat de bästa två månaderna i mitt liv, allting var så jävla perfekt. Men till slut så hände inget, det blir väl så när man går i samma klass. Jag fattade intresset för en annan kille, vi märkte att inget hände så vi gjorde slut. Men jag ångrar det så jävla mycket. Vi var så sjukt bra kompisar då, men nu är det som om vi inte känner varandra. Jag försöker att ta kontakt med hoonom, jag vill att allt ska bli som förut. Men han tittar inte ens på mig, han tittar lixom rakt förbi mig. Ibland möts våra blickar om någon sagt något kul, som om vi båda söker varandras ögon för att skratta. Men åååh, jag blir galen! Jag vill verkligen ha tillbaka honom. Hur ska jag göra? Jag kan inte gilla någon annan längre, jag jämför bara alla med honom.. [sad][n][cry]

EDIT: Jag har skrivit till han flera gånger när jag sett att han vart vid datorn, men han har inte svarat...


   
Citera
Ämnesstartare

ska du bara ha ifall du inte kan bestämma dig


   
SvaraCitera

ok, najs.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HelylleHerman:

ska du bara ha ifall du inte kan bestämma dig

wait what? me fatta nada?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kokobeng:

wait what? me fatta nada?

skit i det.

men iaf, hade jag varit den killen, och tänkt "jag vill inte ha med henne att göra", så hade jag gjort ungefär som han tycks göra mot dig nu.
du ska alltså tolka detta som att han inte vill ha med dig att göra något mer.


   
SvaraCitera

två månader?
snälla... Alla mina förhållanden varar längre än sex månader eller 1-2 år[zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HelylleHerman:

men iaf, hade jag varit den killen, och tänkt "jag vill inte ha med henne att göra", så hade jag gjort ungefär som han tycks göra mot dig nu.
du ska alltså tolka detta som att han inte vill ha med dig att göra något mer.

jo jag vet, jag har tänkt sådär veldigt mycket. men han brukar ju le mot mig, och vi var ju så bra kompisar förut! det verkar ju nästan lite som om det går att räddas. alla fall så vi kan bli kompisar? om vi säger så här istället: hur ska jag göra för att få honom på fall?


   
SvaraCitera

Elektriska stolen:

snälla... Alla mina förhållanden varar längre än sex månader eller 1-2 år

så jävla tard. [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kokobeng:

det verkar ju nästan lite som om det går att räddas.

ja du.
själv tycker jag att det är en idiotisk ide att bygga upp förhoppningar på det sättet, för blir det inte som du vill, så kommer du bara må mentalt sämre än vad du behöver.

kokobeng:

hur ska jag göra för att få honom på fall?

det vet inte jag 🙂
men jag hade gett honom ett salgs ultimatum. frågat om han var intresserad, och om han är det så får han visa det.
verkar det tveksamt på något sätt, hade jag gett upp.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HelylleHerman:

men jag hade gett honom ett salgs ultimatum. frågat om han var intresserad, och om han är det så får han visa det.

jag är för rädd att fråga det, jag har lixom redan hängt efter hhonom skitmkt på nätet och om jag säger något sånnt blir de ba pinigt i skolan


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kokobeng:

jag är för rädd att fråga det, jag har lixom redan hängt efter hhonom skitmkt på nätet och om jag säger något sånnt blir de ba pinigt i skolan

jag förstår att du tror det, men faktum är att det snarare ger ett intryck av självsäkerhet. och det är läckert 😉


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ja men jag känner honom och han kommer säkert ba tycka det är jobbigt. åååååh det är så svårt jag vill bara kllona mig till en grabb så han kan fråga åååååh!


   
SvaraCitera

Dekadent:

så jävla tard.

[sad]??


   
SvaraCitera

Elektriska stolen:

??

Förstår bara inte riktigt vad du vill uppnå med att "skryta" om något sådant. [crazy]


   
SvaraCitera

Dekadent:

Förstår bara inte riktigt vad du vill uppnå med att "skryta" om något sådant.

kokobeng:

Det var ärligt talat de bästa två månaderna i mitt liv

ville visa att det kunde vart värre.


   
SvaraCitera