Aviseringar
Rensa alla

Blir upphetsad av tjejer


Ämnesstartare

Är själv en tjej på 16 år med en kille, jag är bisexuell 😛
Men ja märkte idag att när jag såg två tjejer sitta på varandra när jag var med några kompisar vart jag upphetsad :O Nån som upplevt samma sak?


   
Citera
Bakric

Jao med tanke på att jag själv är en kille i tonåren så blir även jag upphetsad av tjejer. Men inte fan blir saken bättre av att jag är en loser som aldrig kommer få till det...


   
SvaraCitera

Inte onormalt. Ta det lugnt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bakric:

Jao med tanke på att jag själv är en kille i tonåren så blir även jag upphetsad av tjejer. Men inte fan blir saken bättre av att jag är en loser som aldrig kommer få till det...

Och vf är du en loser? :/


   
SvaraCitera
Bakric

Anonymia08:

Och vf är du en loser? :/

Uppväxt i en kristen familj samt extremt datanörd/asocial fram tills ung. slutet av nian, så jag har väl sisådär 1,5 års social mognad.
Enda gången jag knullat var med en hora i Tyskland.
Do i need to say more[tired]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bakric:

Uppväxt i en kristen familj samt extremt datanörd/asocial fram tills ung. slutet av nian, så jag har väl sisådär 1,5 års social mognad.Enda gången jag knullat var med en hora i Tyskland.Do i need to say more

Aww :3


   
SvaraCitera

Nej.


   
SvaraCitera
Paseo

Bakric:

Uppväxt i en kristen familj samt extremt datanörd/asocial fram tills ung. slutet av nian, så jag har väl sisådär 1,5 års social mognad.Enda gången jag knullat var med en hora i Tyskland.Do i need to say more

ehh lägg ägg va låter inte så farligt. låter inte farligt alls egentligen, horan däremot var desto värre men alla gör vi misstag


   
SvaraCitera
Bakric

Paseo:

ehh lägg ägg va låter inte så farligt. låter inte farligt alls egentligen, horan däremot var desto värre men alla gör vi misstag

Nja misstag och misstag. Jag kan väl säga att hon var bra grymmare på att runka än mig.
Det var väl snarare en konsekvens av mitt patetiska liv hittills samt ett bevis på det.


   
SvaraCitera

/care alla har vi knullat en hora någon gång, kanske inte för pengar, men ändå.


   
SvaraCitera

Anonymia08:

:O Nån som upplevt samma sak?

Mhm!


   
SvaraCitera

Om det är onormalt är jag onormal med. Fattas bara att tjejerna spelat flöjt med eller något...

Dold text: Nä, okej, flöjterna är ganska överflödiga...

Dold text: ...speciellt om de inte kan spela på de!


   
SvaraCitera

Bakric:

hora i Tyskland.

Kan va värt ju, var hon dyr?


   
SvaraCitera

Paseo:

ehh lägg ägg va låter inte så farligt. låter inte farligt alls egentligen

Så säger ni ja, men i verkligheten så får snubbar som Bakric aldrig en chans. Det är skitsvårt att komma in i spelet när man är en nörd, jag själv har bara tur som råkar vara naturligt social och uppväxt med en player till pappa som inte tvingat på mig kassa ideal.

Stick och ragga upp en nörd om det nu inte är så farligt, annars är det bara tomma ord [mad]


   
SvaraCitera

jag är också en brud som tänder på brudar.


   
SvaraCitera