Aviseringar
Rensa alla

Blivande_japan


Ämnesstartare

Tina von Vagina:

men av kommentarerna att döma verkar det som att du är kvinna, men vill vara man.

Jo, för det är verkligen din sak att lägga dig i. Han vill bli sedd som man och jag tycker du ska respektera det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

DET ÄR INTE DU SOM SKRIVER HEMTENTA OCH BARA FÅR CITERINGAR AV NÅGON RETARDERAD BITCH!

HAHAH KAN VÄL HA TRÅKIGT FÖR DET ELLER[mad]

HUNGRIG ÄR JAG DESSUTOM, SKA TILL MORSAN PGA ÄR SÅ JÄÄÄÄVLA LAT NÄR DET KOMMER TILL ATT LAGA MAT IBLAND.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

Förstår i så fall faktiskt inte varför du bryr dig.

För att jag blir förvirrad.

Ensamvargen:

Jo, för det är verkligen din sak att lägga dig i. Han vill bli sedd som man och jag tycker du ska respektera det.

Jag definierar folk utifrån deras fysiska kön. Vill HON bli sedd som man av mig, så får HON göra en könsoperation.


   
SvaraCitera

passaro:

HUNGRIG ÄR JAG DESSUTOM, SKA TILL MORSAN PGA ÄR SÅ JÄÄÄÄVLA LAT NÄR DET KOMMER TILL ATT LAGA MAT IBLAND.

FY FAN FÖR DIG VA
ÄR OCKSÅ HUNGRIG
Å SUGEN PÅ ROSTBIFF

Tina von Vagina:

För att jag blir förvirrad.

Stackare


   
SvaraCitera

Tina von Vagina:

Jag definierar folk utifrån deras fysiska kön. Vill HON bli sedd som man av mig, så får HON göra en könsoperation.

Vad vet du om mitt fysiska kön? Du har ju inte ens ngn aning om hur jag ser ut. [confused]


   
SvaraCitera
mynona

Tina von Vagina:

För att jag blir förvirrad.

Bemöter du blivande japan på olika sätt beroende på om hn är tjej eller en kille? (Blev bara nyfiken när jag såg din fråga)


   
SvaraCitera

passaro:

IBLAND

[confused]

Tina von Vagina:

Jag definierar folk utifrån deras fysiska kön.

varför?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tina von Vagina:

Jag definierar folk utifrån deras fysiska kön. Vill HON bli sedd som man av mig, så får HON göra en könsoperation.

Mhm, transfobi är kul. NOT. Tycker du borde släppa det där, det är fan taskigare än att kommentera någons utseende helt oprovocerat.


   
SvaraCitera

mynona:

Bemöter du blivande japan på olika sätt beroende på om hn är tjej eller en kille? (Blev bara nyfiken när jag såg din fråga)

Ja, för om jag är av honkön så kan hon ju till exempel säga att jag ogillar henne för att min fitta är torr, och om jag är man kan hon ju till exempel säga att jag har en liten snopp.

Jag tror att det är därför min könstillhörighet är väldigt viktig att reda ut.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

honolulu:

ha

haha käft!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

FY FAN FÖR DIG VA
ÄR OCKSÅ HUNGRIG
Å SUGEN PÅ ROSTBIFF

FIFAN. GOTT.


   
SvaraCitera

passaro:

FIFAN. GOTT.

MMM
MEN SKA NOG KÖPA GLASS ISTÄLLET


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

MMMMEN SKA NOG KÖPA GLASS ISTÄLLET

HAHA MEN VAD FAN. BJ ELLER


   
SvaraCitera

passaro:

HAHA MEN VAD FAN. BJ ELLER

AHMEN SJÄVLKLART!!
OFTA MAN KAN KÖPA ANNAN GLASS!?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

Vad vet du om mitt fysiska kön? Du har ju inte ens ngn aning om hur jag ser ut

Nej, men som sagt. Det var därför jag gjorde den här tråden och enligt kommentarerna är du tjej.

mynona:

Bemöter du blivande japan på olika sätt beroende på om hn är tjej eller en kille? (Blev bara nyfiken när jag såg din fråga)

Nej, men jag gillar inte förvirring.

honolulu:

varför?

För att det är det mest logiska.

Ensamvargen:

Mhm, transfobi är kul. NOT. Tycker du borde släppa det där, det är fan taskigare än att kommentera någons utseende helt oprovocerat.

Har inget med transfobi att göra. De flesta människor definierar en utifrån ens fysiska kön. Myndigheter, sjukhus etc etc.


   
SvaraCitera