Aviseringar
Rensa alla

Blivit dumpad, hur fan tar man sig vidare snabbast?


Ämnesstartare

Idag blev jag dumpad av tjejen jag varit tillsammans med i sju månader, nästan åtta. Det gör så jävla ont och jag kan inte sluta gråta.

Vilket är det snabbaste sättet att komma vidare?


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Runka.


   
SvaraCitera

Eh, jag började missbruka smärtstillande och lugnande samtidigt som jag söp skallen av mig och grät.

Det funkade, men inget jag rekommenderar.


   
SvaraCitera

rök en joint.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

uppenbar:

Eh, jag började missbruka smärtstillande och lugnande samtidigt som jag söp skallen av mig och grät

Åh, vad kärlek är SANE! Varför tittar alltid alla konstigt på mig när jag säger att kärlek är en psykisk sjukdom när detsamma bevisas åter och åter?


   
SvaraCitera

Koncentrera dig på andra saker. Gör grejer med tidsutrymmet du har fått över och se positivt på det?


   
SvaraCitera

Sterd:

Varför tittar alltid alla konstigt på mig när jag säger att kärlek är en psykisk sjukdom när detsamma bevisas åter och åter?

Så sant. [y]

OnT: Undrar jag också faktiskt. [rolleyes]


   
SvaraCitera

Sterd:

Åh, vad kärlek är SANE! Varför tittar alltid alla konstigt på mig när jag säger att kärlek är en psykisk sjukdom när detsamma bevisas åter och åter?

För att det är så jävla värt det när det blir rätt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Träna (ger endorfiner), sök efter ställen du kan hitta nya tjejer, gör det roligaste du vet till det känns bättre, gör nåt annorlunda t.ex. res långt långt bort....
Supa för mycket är vanligt, men inte så bra när man mår dåligt...


   
SvaraCitera

Gråtrunka i en kalldusch med Kent i bakgrunden. [rolleyes]


   
SvaraCitera

Titta på Sailor Moon och ät godis. Fungerar alltid.


   
SvaraCitera

Jonnybravo91:

Gråtrunka i en kalldusch med Kent i bakgrunden. [rolleyes]

Enda vettiga jag hört som faktiskt kan vara värre än att bli dumpad, lixom får lite perspektiv det kan fan vara värre. 😀 [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gör aker du tycker om, res någonstans m,ed kompisar, umgås med andra människor. Var EGO! unna dig själv lite grann [y]


   
SvaraCitera

Thundercracker:

Enda vettiga jag hört som faktiskt kan vara värre än att bli dumpad, lixom får lite perspektiv det kan fan vara värre. 😀 [cool]

You catch my drift buddy!


   
SvaraCitera

Förmodligen blev du dumpad för att du uppenbarligen gillar en förkastlig låt från Load/Reload-eran, sluta upp med det! [no-no]


   
SvaraCitera