Aviseringar
Rensa alla

Blivit dumpad..


Ämnesstartare

Hej,
Ja vet att de finns en miljon såna här trådar, men jag måste få skriva av mig. Min berättelse.
Jag går för nuvarande 2a året på gymnasiet, och min flickvän, eller ex kanske man ska säga, träffade jag förstå gången när jag började 7an.
Vi började då i samma klass.

I början av 8an började vi umgås och skapade ett starkt band, vart bästa kompisar och umgicks hela tiden.

Jag fick då starka känslor för henne, något hon inte hade för mig.
Jag gick då och var olyckligt kär i min bästa kompis.
I 1:a året på gymnasiet började vi hålla på, ha sex (jag tog hennes oskuld), osv.
Men vi höll detta hemligt, för hon visste inte hur hon ville.

I mitten av 1:an ställde jag henne inför ett dilemma, och sa "Allt eller inget", då jag kände att jag inte klarade av detta.
Jag ville ha allt.

Hon bestämde sig då och sa, "Allt, de här är vad jag vill.".
Det har nu gått ett år, och vi har haft de helt underbart, inrett lägenhet, åkt på semester, haft myskvällar jämt, underbart sex, hållt handen, ni vet, helt perfekt.

Fram tills för ungefär 2 månader sen, då jobbade jag från 7 på morgonen och till 8-9 på kvällarna, sen även på nätterna, i 4 veckor i sträck, ungefär.

Det har nu gått ungefär 4 veckor sen dess, och jag har märkt hur hon har varit frånvarande.
Och inte vetat hur hon har velat, för hon hade känt att jag gled ifrån henne dom där 4 veckorna.

Igår gjorde vi slut i alla fall, för de va de hon ville.

Hon säger att hon inte har haft känslor för mig på hela de här året, utan bara har inbillat sig själv de, för att jag ställde henne det där ultimatumet, och hon säger att hon vart tillsammans med mig, har haft sexet osv för att hon inte vill förlora mig som vän.

Då tänker ja, de här kan ju inte vara riktigt sant?!

INGEN kan väl gå i 1 år och "låtsas" att man älskar någon?

Jag tror att hon säger så endast för att försvara sig själv, att hon nu inbillar sig att de hon gör är de rätta?

Jag är förstås helt knäckt och vet inte vad ja ska göra, hon säger att de inte går att försöka, och hon säger att hon nog inte ens kommer sakna mig.
De suger..

Ja blir mest förbannad när ja tänker tankarna att hon om någon/några månader kommer hångla, knulla osv med nån annan kille. Jag tog oskulden, ja vill inte att någon annan ska vara där..
Om hon sen ångrar sig och saknar mig, hur fan ska ja då klara av de?!

Jag tror att hon kommer ångra sig, och komma tillbaka, ja tror inte på hur de är just nu. Men va fan.. Tänk om hon inte gör de?!

Va ska jag göra?

Jag har säkert glömt massa viktiga saker i de här nu, men ni får dom sen i så fall..


   
Citera

Gå: vidare.


   
SvaraCitera
Vision

Itheme:

Hon säger att hon inte har haft känslor för mig på hela de här året, utan bara har inbillat sig själv de

Itheme:

on säger att hon nog inte ens kommer sakna mig.

Itheme:

Va ska jag göra?

Det finns väl inte så mycket du kan göra förutom att försöka gå vidare. Du kan ju inte direkt tvinga någon att älska dig.


   
SvaraCitera

gör det omöjliga gå vidare


   
SvaraCitera

Itheme:

Då tänker ja, de här kan ju inte vara riktigt sant?!

INGEN kan väl gå i 1 år och "låtsas" att man älskar någon?

Jag gör detsamma just nu. JAg kan bara inte bryta


   
SvaraCitera

Itheme:

Då tänker ja, de här kan ju inte vara riktigt sant?!

Hon kanske inte var kär i dig men tyckte om dig så otroligt mycket på annat vis att hon intalade sig. Eller så var hon förälskad men aldrig kär. Äeh snurrigt det där.

Itheme:

och hon säger att hon nog inte ens kommer sakna mig.

Äsch, om hon låtsades vara kär i dig för att inte förlora din vänskap så kommer hon definitivt sakna dig. Anledningen till att hon säger så kan vara att hon är osäker och vill stöta bort dig eller att hon inte känt saknade än...


   
SvaraCitera

Itheme:

Hon säger att hon inte har haft känslor för mig på hela de här året, utan bara har inbillat sig själv de, för att jag ställde henne det där ultimatumet, och hon säger att hon vart tillsammans med mig, har haft sexet osv för att hon inte vill förlora mig som vän.

Hon vet inte det. Man kan tycka att alla känslor är inbillningar om det passar. Om hon inte hade gillat dig hade du märkt det tidigare, sånt behöver man inte säga.

Itheme:

Ja blir mest förbannad när ja tänker tankarna att hon om någon/några månader kommer hångla, knulla osv med nån annan kille.

Tänk inte på henne.


   
SvaraCitera

Men försök gå vidare och prata ut med henne.


   
SvaraCitera

Hon tyckte säkert om dig, men inte lika mkt som du tyckte om henne verkar det som.


   
SvaraCitera

Itheme:

INGEN kan väl gå i 1 år och "låtsas" att man älskar någon?

Hoppas hon ljuger, annars måste det ha varit skitjobbigt att låtsas så länge.


   
SvaraCitera

Du sade vad du kände och det funkade inte.
Bara att bita i det sura äpplet och veta att iaf du var ärlig.


   
SvaraCitera

Itheme:

INGEN kan väl gå i 1 år och "låtsas" att man älskar någon?

Klart som fan man kan, om man är en falsk jävel så, tråkigt att det blev så men de bara o gå vidare:|


   
SvaraCitera

Kidnappa henne, typ, ha henne i en liten stuga ute i skogen, och fan va coolt, man skulle kunna göra hur mycket som helst ju ;/


   
SvaraCitera

Itheme:

Ja blir mest förbannad när ja tänker tankarna att hon om någon/några månader kommer hångla, knulla osv med nån annan kille

de är lika slampiga hela bunten...lev med det


   
SvaraCitera

[sad]


   
SvaraCitera