Aviseringar
Rensa alla

Blivit osäker....på tjejen.


Ämnesstartare

tjena.

Har haft flickvän i ett halv år men kännt varandra i 9 månader.
Samtidigt har jag mått psykiskt dåligt vissa dagar osv...pga annan orsak ifrån annat håll....och när jag mått dåligt har man undrat vad man vill.'

Sedan blir man oftast som en barnunge när man är med varandra, Gulligull får löjligröstläge osv 😀

Oftast känner man att hon är "tjejen" liksom man vill baara va med hela tiden. 😀 vi har inte haft sex.utan det har kännts bra oftast.

Bad memories har hon ifrån sådant som är knutet till sex.

Jag hörde iväg henne till ett läger där hon skulle vara borta i 2 veckor. - besöksdag på 4 timmar efter en veckas tid.
Första veckan kände jag av saknad o längtan sedan helt plötsligt i samband med att jag fick feber dagen innan besöksdagen tappa jag sugen helt pga. mådde dåligt. sedan tänkte jag shit jag bara måste ut dit annar ångrar jag mig helt...men under tiden på det stället där henns familj osv var med....så uppleve jag henne som att hon inte ville..va med mig alls, inget uppskattat liksom. Sedan på kvällen snackade vi på telefon....och å verkade som att hon inte ville prata eller någonting med mig - KÄNDES JOBBIGT. sedan dagen efter tappa jag stingen helt blev osäker...allt kändes som TOmhet...sedan har jag gråtit över det m.m ...nu vet jag ingenting vad jag vill...

jag blir lite orolig över att man själv tappar det väldigt mycket så helt plötsligt för något telesamtal osv.

Jag tycker juh att hon är en så sjukt galet underbar person 😀 och honn kommer hem ifrån lägret snart.

Vi har juh aldrig haft sex. kan det vara det som tänder till förhållandet? Man vill juh inte bara knulla för knullandets skull liksom.


   
Citera
Ämnesstartare

bör tilläggas är att vi har väldigt mycket gemensamt som vi båda älskar...Havet m.m m.m


   
SvaraCitera

dresen:

bör tilläggas är att vi har väldigt mycket gemensamt som vi båda älskar...Havet m.m m.m

Ooh, mycket gemensamt där[wink]

Förlåt, det bara lät så kul... Nej men ärligt talat, du borde nog prata med henne om det här hellre än att sitta på UM. Säg precis vad du känner för henne, det du skrev här, och fråga sedan vad hon känner och så. Kommunikation är A & O, alltid!


   
SvaraCitera

Jag fattar ingenting


   
SvaraCitera

dresen:

Man vill juh inte bara knulla för knullandets skull liksom.

Wai not? [confused]


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera