Aviseringar
Rensa alla

Blivit tillsagd att skaffa ryggrad, vad menas?


Ämnesstartare

Hej!

Jag blev nyss dumpad av en tjej som tyckte att jag skulle;
- bli lite mer macho
- skaffa ryggrad
- stå upp för mig själv

vad menas med det? hur ska jag göra för att bli så?


   
Citera

Du är väl mesig.


   
SvaraCitera

eriikniilson:

bli lite mer macho

lol 😛
kanske hon som gillar macho men det finns andra tjejer som inte gillar killar som är macho. var dig själv bara.

eriikniilson:

stå upp för mig själv

våga stå på dig är nog det minsta du kan ändra på, alltså våga säga ifrån bl.a om det är något du anser är fel eller på andra sätt göra din röst hörd.


   
SvaraCitera
höna

My dreams are her:

Du är väl mesig.


   
SvaraCitera

Sluta vara ett blötdjur.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

My dreams are her:

Du är väl mesig.

Mycket konstruktivt svar...

Xisco:

våga stå på dig är nog det minsta du kan ändra på, alltså våga säga ifrån bl.a om det är något du anser är fel eller på andra sätt göra din röst hörd.

Jo men saken är liksom den att jag verkligen tycker att jag säger mina åsikter även om de är lite taskiga. Så det skulle vara mer logiskt ifall hon blev arg för att jag var lite för rak på sak ibland..

Att jag inte är macho vet jag väl om själv, men min definition av macho är typ i grund och botten att man är lite otrevlig och inte bryr sig så mycket om någon annan än sig själv.. Men jag har ganska säkert fel på den punkten, så jag vill gärna veta vad det är tjejer menar med macho..


   
SvaraCitera

eriikniilson:

Att jag inte är macho vet jag väl om själv, men min definition av macho är typ i grund och botten att man är lite otrevlig och inte bryr sig så mycket om någon annan än sig själv.. Men jag har ganska säkert fel på den punkten, så jag vill gärna veta vad det är tjejer menar med macho..

att man tävlar med andra killar om vem som är manligast


   
SvaraCitera

Xisco:

kanske hon som gillar macho men det finns andra tjejer som inte gillar killar som är macho. var dig själv bara.

Inte någon han kan tänkas vara intresserad i & den åldern kan jag sätta en kakburk på. [smile]


   
SvaraCitera

uppfatta saker utan hjälp av andra


   
SvaraCitera

skit i henne hstsr beudar fy fan sdö


   
SvaraCitera

S3ON:

Inte någon han kan tänkas vara intresserad i & den åldern kan jag sätta en kakburk på. [smile]

Klart att det är. [shake]

Var dig själv, men stå upp för dig själv och låt dig inte trampas på. För DIN skull.


   
SvaraCitera

eriikniilson:

vad menas med det?

att du har liten snorre


   
SvaraCitera

Tycker bara det betyder att hon var en tönt som inte gillade dig som du var.

Lyssna inte på henne.


   
SvaraCitera