Aviseringar
Rensa alla

Blockad på facebook men inte i verkligheten


Ämnesstartare

df rqp:

larvar mig bara

[HOPPA ÖVER]

lägg dig ner du är för lång


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

elverpigen: ha inte kontakt med människor som inte vill ha kontakt med dig, att han skriver ibland verkar bara knäppt så bryt. speciellt om det är nån med våldsamma tendenser

Du har rätt men det är tråkigt att det ska vara så... Jag menar vi sågs för ett par dagar sedan och allting var bra, då vill han väl ha kontakt? Han sa saker som att han inte kmr glömma mig osv, han han ville va med mig en längre stund, att vi skulle träffas igen
vill ju veta vad det är. Är det inte viktigt för honom eller? Tror det är så men isf undrar jag vrf han träffar mig. Det var han som frågade om vi skulle ses & han svarar hela tiden om jag ringer honom
däremot sällan på mina sms, fastän jag inte skickar ofta

åhh vrf är vissa jobbiga för`? antingen vill man lr så vill man inte. Vad är problemet med att kommunicera


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

df rqp:

objektifierar du henne?

Hon är mitt mamma-objekt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Burg: Hon är mitt mamma-objekt

w-e sluta gå ot :/ & avblocka helst din mamma, hon kanske blir ledsen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du duger att ta lite på och inte annars. Du  förstår väl att du är värd mycket bättre än denna mupp:(


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

frågade min pappa "Ska man sluta kontakt ngn som inte kontaktar en?" och han svarade "ja, personen kanske inte vill ha kontakt?"
men vrf träffar den en då?!!!! wtf liksom
Har inte tvingat honom träffa mig... Men han tvingar typ mig med hans tusen sms om att komma ned till honom :@ sedan är jag blockad`? Borde sagt "tänker inte träffa dig för du har blockat mig, hejdå" men då är jag ju jobbig & jag vill inte vara det, blir trött på mig sj då


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

debepe:

w-e sluta gå ot :/ & avblocka helst din mamma, hon kanske blir ledsen

då är det bara att kolla på carolin the love coach så blir hon glad igen Mycket glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SÄG UPP KONTAKTEN DÅ


   
SvaraCitera

debepe:

Du har rätt men det är tråkigt att det ska vara så... Jag menar vi sågs för ett par dagar sedan och allting var bra, då vill han väl ha kontakt? Han sa saker som att han inte kmr glömma mig osv, han han ville va med mig en längre stund, att vi skulle träffas igen
vill ju veta vad det är. Är det inte viktigt för honom eller? Tror det är så men isf undrar jag vrf han träffar mig. Det var han som frågade om vi skulle ses & han svarar hela tiden om jag ringer honom
däremot sällan på mina sms, fastän jag inte skickar ofta

åhh vrf är vissa jobbiga för`? antingen vill man lr så vill man inte. Vad är problemet med att kommunicera

har du frågat honom varför han blockat dig på facebook men fortsätter kontakta dig på annat håll? säg att det ger blandade signaler. Jag personligen hade inte fortsatt kontakten med ex pga det tar alltid slut av en anledning och då känns det lite drygt att fortsätta ha kontakt ändå. försök ställa raka frågor och lirka ur raka svar från honom. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola: Du duger att ta lite på och inte annars. Du  förstår väl att du är värd mycket bättre än denna mupp:(

Visst är det så? 🙁 känns så... Men den enda som blir ledsen av att sluta svara honom, är jag... Så jag vill inte göra det & han ska ända åka iväg.
Tycker du jag kan fråga "varför är jag fortfarande blockerad på fb?" eller är jag pain in the ass då? smsade honom morgonen efter att vi sågs & frågade om han kunde ses (borde ej gjort, hade sj inte ens tid..) men fick inget svar. På kvällen ringde jag & han svarade, han sa att han inte hade pengar på mobilen & jag blev sur sen sa jag okej & hejdå... Han kunde inte ens svara på viber sa han, för han gymmade... Men vem gör det från 12-18 liksom? ngn gång var han ju hemma, men han kanske inte kände att det skulle göra ngn skillnad om han svarade, för han kunde inte

men vfn... vem gör så? Är jag blåst & utnyttjad? vem orkar utnyttja en & samma pers i 1,5 år 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

debepe:
Vill inte fråga personen varför för jag känner att det kanske är bäst att låta det vara så men har vart blockad av honom sedan april och i slutet av maj ringde jag honom och frågade om han var arg på mig men han sa nej och han sa att han ville ha kontakt.
Sen bröt vi kontakt i juni och en vecka efter hade vi kontakt igen.
Vi har inte träffats så jättemycket sedan dess men de gånger vi setts har han visat att han tycker om mig och vill vara med mig (eller så är han världens utnyttjare...). Vi har inte haft sex men han kysser mig jämt och frågar om jag vill "göra det"... Så det kanske är därför han träffar mig? Jag vet inte men tror inte det, för när vi träffas är vi i flera timmar.

Min kompis har honom på fb så jag vet att han inte försöker dölja ngt för mig men jag undrar varför han inte tar bort blockeringen.

Om det är för att han inte vill ha kontakt... Varför hör han av sig? För att han har tråkigt? För att utnyttja?
Om det är för att han inte vill ha mig på fb... Varför?
Eller så kanske han inte vill ha kontakt i framtiden, för han flyttar om 2 veckor, och då kanske det underlättar att inte ha varandra på fb...
Förstår inte varför det är såhär för jag hör sällan av mig.. Dock oftare än han (3 ggr per månad kanske) men de gånger vi ses är det inte jag som klänger på honom, utan tvärtom.

Han är ett ex och eftersom att han ska åka så har vi ingen framtid tillsammans men om han ville hålla kontakten hade han väl avblockerat mig och hört av sig oftare? Antar dock att han sällan hör av sig för att han har extra mycket att göra men det där med blockeringen begriper jag inte...

Han kanske inte tänka på det? Men gör man inte det när man kysser den blockerade personen? Och om det är för att han känner att jag är jobbig, varför har han kontakt med mig? Har frågat om han inte vill att jag ringer honom igen men han sa nej... Han fick chansen att be mig dra åt helvete men tog den inte.

Personen är impulsiv och våldsam (om ngn är elak mot honom), annars är han en jättesnäll person som inte verkar veta vad han vill. Vi har båda sårat varandra men han har vart mer djävlig. Enligt honom har jag vart med flera killar efter honom, så jag förstår inte varför han skulle vara rädd för att jag ska klänga på honom - för det verkar som att det är drf man blockerar ngn.

Jobbigt att tänka på det här... Det får mig att inte vilja svara när han hör av sig, samtidigt känns det konstigt att inte svara eftersom att vi inte kommer se varandra på många månader eller kanske flera, flera år.

Kan ngn ge sin åsikt? De jag frågat är lika förvirrade som jag är.

KNULLA FÖRFAN (uppmanar officiellt inte till detta, xisco anmärkning), men vafaaan, han ska ju flytta, ta tag i the D nu då. Väldigt obvious att han vill leva yolo två veckor innan han flyttar. Varför sån buzzkill? Han låter heller verkligen inte som en bra bf och känns bra att han har blockat dig så du inte blir sårad plus han ska ju ändå flytta. GRAB THE D!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

elverpigen: har du frågat honom varför han blockat dig på facebook men fortsätter kontakta dig på annat håll? säg att det ger blandade signaler.

Ne, känns som att jag konfronterar honom & att han kmr sticka då... Vill ju egentligen inte ha hnm på fb utan bara veta vrf, så om jag frågar hnm kanske han känner sig tvungen till att 1) inte ses mer 2) lägga till mig på fb.Suktar inte efter varken 1 eller 2 så känns verkligen onödigt att fråga men kmr nog göra det ändå. fast han bryr sig antagligen inte/vill inte ta bort blockeringen så vad tjänar det till? blir ju besviken oavsett hur det blir

elverpigen: försök ställa raka frågor och lirka ur raka svar från honom.

Känns som har ljuger 8/10 ggr... 🙁 Han minns typ aldrig vrf han gör ngt, säger han & jag vet att det är en lögn


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi:
SÄG UPP KONTAKTEN DÅ


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi:


   
SvaraCitera

debepe: Känns som har ljuger 8/10 ggr... 🙁 Han minns typ aldrig vrf han gör ngt, säger han & jag vet att det är en lögn

vrf vill du ha kontakt med honom? varför säger du inte upp kontakten?


   
SvaraCitera