Aviseringar
Rensa alla

Blockera på instagram


Ämnesstartare

Hej! Jag skulle vilja att min "föredetta" bästis ska sluta följa mig!! Jag har andra vänner o jag vill inte att hen ska stalka mig o mina nya vänner!! Men frågan är om det liksom syns jätte tydligt för hen att jag blocka..?det skulle ju såklart vara bäst om hen sluta färja mig bara sådär men jag tror liksom inte hen någonsin kommer göra det..! Jag följer inte hen liksom ! Det är en lång historia men jag skulle bli jätte glad för svar kanske av nån som varit med om samma sak och har ett tips! Tack i förväg ! 


   
Citera

Blockar du märks det då hen inte kommer se dina bilder, skit i det och ba blocka 


   
SvaraCitera

Om du blockar hen kommer hen inte se det förens hen går in på din profil. Där kommer det stå att du blockat hen 😉 


   
SvaraCitera

borde finnas en social medium där man bara kan blockera


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Reeeetooo:
Blockar du märks det då hen inte kommer se dina bilder, skit i det och ba blocka 

Jag har privat för dom som ej följer mig. Kommer hen fortfarande kunna se vilka som följer mig o vilka jag följer???


   
SvaraCitera

Flompish<33 :

Jag har privat för dom som ej följer mig. Kommer hen fortfarande kunna se vilka som följer mig o vilka jag följer???

tror inte det


   
SvaraCitera

Flompish<33 :

Jag har privat för dom som ej följer mig. Kommer hen fortfarande kunna se vilka som följer mig o vilka jag följer???

Nope kommer bara stå antal men hn kan inte trycka där


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

schim:

Nope kommer bara stå antal men hn kan inte trycka där

Tack ! 😀


   
SvaraCitera