Aviseringar
Rensa alla

Blockera?


Ämnesstartare

Varför kan man inte skapa en inställning som gör att man kan blockera en användare?


   
Citera
Ämnesstartare

För att jag skall kunna mobba människor så att dom märker det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är inte bra [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ending Jon:

Det är inte bra [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hurdå blockera? så att du inte kan se vad användaren skriver?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Link:

Hurdå blockera? så att du inte kan se vad användaren skriver?

Att den personen inte kan skriva PM till en, och inte skriva på ens egen tråd eller när man har skrivt något på en tråd så kan den personen inte skriva till dig i den tråden.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Regn:

Att den personen inte kan skriva PM till en

Det finns redan en sådan funktion.

Regn:

och inte skriva på ens egen tråd eller när man har skrivt något på en tråd så kan den personen inte skriva till dig i den tråden.

lol, det här är ett forum och folk ska få skriva i vilka trådar de vill. Är det svårt att ignorera folk om du nu skulle störa dig på dem?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Link:

lol, det här är ett forum och folk ska få skriva i vilka trådar de vill. Är det svårt att ignorera folk om du nu skulle störa dig på dem?

Men den man nu vill blocka kanske hela tiden spammar på ens trådar?
Fast det är sant det är ett forum så de kanske är lite osmart.. Men det borde ändå finnas en inställning som gör att en person inte kan skriva till dig, I pm och i trådar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Regn:

Men den man nu vill blocka kanske hela tiden spammar på ens trådar?

Beror på vad du definerar "spam". Så länge du inte svarar eller/och käftar emot så brukar det inte bli så mycket offtopic osv.

Men om personen spammar oavbrutet så får du väl bara anmäla personen.

Regn:

Fast det är sant det är ett forum så de kanske är lite osmart.. Men det borde ändå finnas en inställning som gör att en person inte kan skriva till dig, I pm och i trådar.

PM-blockering finns det ju redan skrev jag ju, det skulle inte bli bra om man kunde blockera folk från trådar. Trådarna är till för alla.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Äsch om man blir mobbad stick från forumet.

Vad fan finns det för mening att vara medlem om man ska ha en massa människor blockade?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Link:

PM-blockering finns det ju redan skrev jag ju, det skulle inte bli bra om man kunde blockera folk från trådar. Trådarna är till för alla.

Ja? Jag vet.. Asså personen man har blockat kan skriva i vilken tråd den vill men inte skriva till dig i någon tråd. Förstår du vad jag menar?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Man måste ju kunna trakassera varandra utan å behöva göra en fakeanvändare.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Regn:

Ja? Jag vet..

Varför skrev du då

Regn:

Men det borde ändå finnas en inställning som gör att en person inte kan skriva till dig, I pm

?

Regn:

Asså personen man har blockat kan skriva i vilken tråd den vill men inte skriva till dig i någon tråd. Förstår du vad jag menar?

Ja och jag gillar inte iden.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Link:

Varför skrev du då

jag menade att det borde gå i både pm och i en tråd.. asså eftersom att det redan finns en sån inställning i pm borde det finnas i trådar också.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Regn:

jag menade att det borde gå i både pm och i en tråd.. asså eftersom att det redan finns en sån inställning i pm borde det finnas i trådar också.

Som sagt så är forumet till för alla och det skulle bara bli dåligt om folk kunde blockera varandra lite hur som helst.


   
SvaraCitera