Aviseringar
Rensa alla

blocket eller tradera


Ämnesstartare

har aldrig sålt ngt innan men tänkte nu att jag kunde sälja saker istället för att kasta. vilken sida är bäst? och vad köper folk?


   
Citera
Ämnesstartare

folk köper vad som helst.
jag tror att blocket är bäst, där sätter du ett fast pris på det du vill sälja. på tradera budar man, tror jag. det är iallafall så jag har fattat det hela


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

på tradera budar man, tror jag. det är iallafall så jag har fattat det hela

jaaa, men man kan ju få mer på tradera om de budar. men undrar lite var folk handlar mest D:


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NEMO:

jaaa, men man kan ju få mer på tradera om de budar. men undrar lite var folk handlar mest D:

kläder vill nog alla ha, om dom är i bra skick. och typ gamla tv-spel som nintendo 64 och spel som funkar till det, det kan man bli ganska rik på[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

blocket har fast annonspris.
tradera tar försäljningsprovision på mellan 3-6 %


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

tradera tar försäljningsprovision på mellan 3-6 %

ehhhhhhhhhhhhhhhh

enhimmelskdrog:

och typ gamla tv-spel som nintendo 64 och spel som funkar till det, det kan man bli ganska rik på

dom behåller jag [confused]

enhimmelskdrog:

kläder vill nog alla ha

jaaa, men det är ju redan så mkt där och jag vet inte. säljer man inte så på bubbleroom också? har ingen koll :Pp pPPpP


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tradera är skumma. Jag skulle inte köpa eller sälja något därifrån.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NEMO:

ehhhhhhhhhhhhhhhh

http://www.tradera.com/help/HelpPage.aspx?NodeID=1370


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blocked.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tradera är bäst, just för att man kan se omdömen på säljaren/köparen så man är ganska säker på att den är seriös. På blocket vet man aldrig vad för skumma människor man kommer i kontakt med, finns ingen säkerhet alls.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Block1


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Myrorna, sparar jobbig tid med att skicka iväg saker och så.


   
SvaraCitera

Tradera. Det är hur kul som helst, om du har en massa saker du annars tänkt kasta, lägg ut dem på typ 1:-, hur kul som helst att se hur budgivningen går sedan!
Annars slänger man väl ändå inte fullt användbara saker? Lämna till Rk eller myrorna isåfall...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hell_man:

Block1

mediakatt:

Myrorna, sparar jobbig tid med att skicka iväg saker och så.

jag har aldrig varit på det där myrorna, vet inte var det är

Elaka häxan i väster:

På blocket vet man aldrig vad för skumma människor man kommer i kontakt med, finns ingen säkerhet alls.

nä sådana som dig, ha ha ha ha

Infraröd:

Blocked.

motivera

Jellybeans:

Tradera är skumma. Jag skulle inte köpa eller sälja något därifrån.

motivera

oidentifierad:

Tradera. Det är hur kul som helst, om du har en massa saker du annars tänkt kasta, lägg ut dem på typ 1:-, hur kul som helst att se hur budgivningen går sedan!

ja men jag vet inte verkar krångligt


   
SvaraCitera

NEMO:

ja men jag vet inte verkar krångligt

Fråga mig om du behöver hjälp, jag har sysslat med tradera i 4-5 år. är enkelt bara man kommer igång.


   
SvaraCitera