Aviseringar
Rensa alla

Blod?


Ensamvargen:

ungdomar.se - Du har frågorna, vi har hånet.

http://ungdomar.se/forum.php?thread_id=239163 !


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera

Vincenco:

hahaa dagens [bigcheers]

[bigcheers]

Capture:

Diagnos: cancer. [blush]

Attans! >.<
Men tro det eller ej - jag är faktiskt ingen legitimerad läkare. [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

yeeah:

blev lite hårt i slutet bara,

Är det inifrån, slidan? Om det inte slutar blöda och värka bör du kolla upp det hos en gynekolog. Jag känner igen din beskrivning på mig själv men det var bara för han hade så enorm... för mig värker det några timmar oavbruet, sen dagen efter känns det okej. Dagarna efteråt använder jag piller man stoppar in som har mjölksyrabakterier i sig de kan återställa eventuell obalans om man använt mycket glidmedel/kodom/friktion o.s.v.


   
SvaraCitera

Myksa:

Diagnos: sönderknullad

snyggt svarat[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Capture:

Myksa: Diagnos: sönderknullad.
Diagnos: cancer. [blush]

HAHA!

[love][love][love][love][love][love]


   
SvaraCitera

hhaannnaaa:

snyggt svarat[y]

Kände mig väldigt medicinskt kunnig och allmänt bildad när jag skrev det. [cool]


   
SvaraCitera
loita

en gång efter jag haft sex.... eller var egentligen en halvtimma efter eller så men iaf. jag fick iaf sån kramp i magen att jag skrek och grät och inte kunde sitta eller stå upp utan bara låg och var galen, efter att ha legat med de i några timmar åkte jag till sjukan och satt där med de i några timmar till, sen när läkan väl kom var diagnosen att jag var helt frisk [tard]

detta hjälper ifs inte dig.... kom dock bara att tänka på de och vart tvungen att dela med mig av hur dåligt man kan må som frisk [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

yeeah:

Någon som vet?

Det är färskt, ej levrat blod från sår i vaginan.


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera