Aviseringar
Rensa alla

Blodprov, p-piller ?


Ämnesstartare

Jag ska till värdcentralen och ta blodprov för ev. inflamation i blindtarmen. Men nu är det så att pappa vet inte att jag äter p-piller. Det var jag och mamma som åkte och fixade det på egen hand utan pappas vetskap (obs:skillda föräldrar). Syns det på blodproven att man äter p-piller??

tacksam för svar


   
Citera

antagligen inte


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

antagligen inte

okej, tack [smile]


   
SvaraCitera

sofiasoderberg:

okej, tack [smile]

däremot kanske dom frågar om du äter några läkemedel/tabletter eller så, om det blir läge för operation


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

däremot kanske dom frågar om du äter några läkemedel/tabletter eller så, om det blir läge för operation

jaa, det kan du ha rätt i, hm, och då måste man vara ärlig. Får väl göra ett uppehåll med pillren då kanske ?


   
SvaraCitera

sofiasoderberg:

jaa, det kan du ha rätt i, hm, och då måste man vara ärlig. Får väl göra ett uppehåll med pillren då kanske ?

varför får inte din pappa veta att du tar dom?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

varför får inte din pappa veta att du tar dom?

Det känns bara så fel och speciellt eftersom att jag inte är 15 än. Fyller till hösten


   
SvaraCitera

sofiasoderberg:

Det känns bara så fel och speciellt eftersom att jag inte är 15 än. Fyller till hösten

säg att du tar dom för att lindra mensvärk eller nåt isf


   
SvaraCitera

Gå dit med mamma! [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skönhetsmiss:

Gå dit med mamma!

Det blir lite jobbigt att komma på en bra ursäkt till varför jag inte vill gå med han och sen bor mamma en bit härifrån. "/


   
SvaraCitera