Aviseringar
Rensa alla

Blöda vid första samlaget...


Lacka inte Larsson


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

[rolleyes]

Vet att du gillare!!

davvelito:

Lacka inte Larsson

Heter ej Larsson :S:S


   
SvaraCitera

Nej, i mina ögon är det inte rätt att kvinnan skall trasas sönder inuti vid samlag. Går att undvika, således bör det göras. MVH, hehe.


   
SvaraCitera

Mm, jag har blivit av med oskulden 10 ggr. nu men jag blöder hela tiden, vad är det för fel på er killar? Är det metal om man blöder eller???? [mad]


   
SvaraCitera
Åtta

stentuff:

Men vem fan "tillfredsställer" kvinnan eller tjejen

Om man har liten snopp så är det rätt bra om det börjar blöda, för då vet båda parter att man faktiskt har haft samlag. Annars kan det vara svårt att veta.


   
SvaraCitera

Åtta:

veta

När du förlorade din oskuld, gick du in för att tillfredsställa din dåvarande partner? Förmodligen gick det sådär, eh?


   
SvaraCitera
Åtta

stentuff:

När du förlorade din oskuld, gick du in för att tillfredsställa din dåvarande partner?

Jag vet inte riktigt när jag förlorade min oskuld. Min dåvarande partner var så fruktansvärt trång att oavsett vad vi gjorde så gick det bara inte, trots att hon var både kåt och avslappnad (dock kanske inte första gången). Först efter tre månader så gick det - och då efter åtskilliga blodiga lakan.


   
SvaraCitera

Åtta:

och då efter åtskilliga blodiga lakan.

[y]


   
SvaraCitera

Luna Lovegood:

Visst förekommer det

Det är nästan ofrånkomligt att tjejen inte har lite ont första gången,

att hon blöder är inte heller konstigt.

Så bara för att du hade sex med en häst första ggn behöver du inte skapa en hel tråd om att bittra dig om något som knappast är ett problem.


   
SvaraCitera

Folk tror rätt mycket konstiga saker.


   
SvaraCitera

eller så kan alla tjejer bara pulla satan så är dom inte så trånga första gången. o så får la killen se till o ta det försiktigt o inte ta sönder något. kan ju knappast bero på en av dom att de blöder, förutom i våldtäckt då. men hon får la säga till om de gör ont o ta kontrollen själv så det inte gör ont och börjar blöda. så jävla svårt kan det väl inte va?


   
SvaraCitera

tjejerna kanske ska sluta vara stela pinnar o arbeta med fittan istället


   
SvaraCitera

Greger_EFG:

Det är nästan ofrånkomligt att tjejen inte har lite ont första gången,

Knappast ofrånkomligt, är på intet vis svårt att värma upp samt töja med fingrar, säkra sig om att tjejen är avslappnad etc.


   
SvaraCitera

ingenaning2:

men hon får la säga till om de gör ont o ta kontrollen själv så det inte gör ont och börjar blöda. så jävla svårt kan det väl inte va?

Tror de flesta tjejer helst inte gör det,
osäkerhet etc.

Men i slutändan är det deras problem.

Ögon i en plåthink:

Knappast ofrånkomligt, är på intet vis svårt att värma upp samt töja med fingrar, säkra sig om att tjejen är avslappnad etc.

Beror helt på hur stor man är, även om du gör tjejen våt, töjer etc, så är det otroligt många tjejer som helt enkelt är spända och tighta för att det är just första gången, iaf 3 av 5 enligt mina empiriska upplevelser [bigsmile]


   
SvaraCitera

Luna Lovegood:

Visst förekommer det men i jävligt många fall är det DUDold text: , ditt jävla svin, som skadat kvinnan.

Nej, ditt obildade riksmongo.


   
SvaraCitera