Aviseringar
Rensa alla

Blödde vid sex.....


Ämnesstartare

Fick mens i måndags och idag är det söndag. Den kom på eftermiddagen och var väl som rikligast dagen efter samt tredje dagen. Igår, lördag, hade jag lite lite ljusrosa flytningar och imorse, söndag morgon, ingenting. Hade sex idag med min pojkvän och när vi gjorde det ute kom det inget blod eller nåogt. Sen ca 20 min senare var vi inne och körde igen då han drar ut den och säger att jag blöder. Kom MASSA ljusrött blod..antagligen blandat med flytningar. Har testat negativt för könssjukdomar och har aldrig upplevt en blödning vid sex tidigare. När jag kom hem sen på kvällen kom det ännu mer blodblandade flytningar. Kan det vara mensen som inte tagit slut? Har aldrig varit med om att det kommer så pass i slutet, efter ca 7 dagar. ljusrött, men ändå.. Borde jag bara glömma detta eller?


   
Citera
Ämnesstartare

Jag äter inte p-piller


   
SvaraCitera

om det händer nästa gång du har sex kanske du borde kolla upp, nu kan det ju vara så att allt blod bara inte hade kommit ut liksom [cute]

jag skulle iaf vänta och se om det händer igen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

jag skulle iaf vänta och se om det händer igen.

Ja.. men tror du verkligen en kuk kan utlösa en mensblödning? 😛


   
SvaraCitera

Elmas:

Ja.. men tror du verkligen en kuk kan utlösa en mensblödning? 😛

HAHAHAHAHAHAHHHHHHHHHHHHHHHHHAA


   
SvaraCitera

Elmas:

Ja.. men tror du verkligen en kuk kan utlösa en mensblödning? 😛

men det var ju inte ny mens? antar att du hade lite blod kvar där inne bara som löstes upp eller nåt när han gojsade runt med sin penis [no-no] men om det börjar blöda random nu utan penis som rör runt eller om det blöder nästa gång ringer du um, oki [no-no]


   
SvaraCitera

om det inte gjorde ont och du inte känner att fittan skadats så var det troligtvis mens
men om det upprepas utan pågående menstruation, så sök vård.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Idag hade vi sex igen (vi väntade igår) och det kom inget blod![y]


   
SvaraCitera