Aviseringar
Rensa alla

BLÖJA


Ämnesstartare

asså när jag vaknade idag hände det som inte fick hända, jag kissade i sängen[sad] och när mamma kom och väckte mej såg hon det och frågade vad som hade hänt , då sa jag ingenting och ruskade på huvudet och dwet hände samma sak nästa natt och då åkte mamma och köpte blöjor åt mej, [wink] men asså jag känner mej osm en bebis när jag har den lixom, sen säger hon åt mej typ varannan timme att lägga mej på vårt skötbord som vi köpte igår och ''kolla'' om jag kissat eller bajsat , om jag har gjort det tar hon av blöjan slänger den i soptunnan och tar en ny och torkar mej i rumpan och sätter på en ny ! jag gillar faxtist att ha blöja , fast lite drygt i skolan
va seriösa om ni svarara[bigsmile]
beskriv gjärna hur ni byter blöjor och så


   
Citera
Ämnesetiketter

lisa99:

asså när jag vaknade idag hände det som inte fick hända

lisa99:

och dwet hände samma sak nästa natt

[ops]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

va?


   
SvaraCitera

finns blöjtråd


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

har du blöjor på natten/dagen?


   
SvaraCitera

Jag skulle söka vård om mina knipfunktioner slutade fungera, så nä.


   
SvaraCitera

Ok var tvungen att läsa det några gånger för att fatta;) Om du tycker om att känna dej liten o få den omvårdnaden så är det ju bara att köra på, nu vet jag inte hur många år du är men det finns tränings hjälp typ bäcken knip övningar o så, finns ju bra huggies typen av blöja som är som trosor/underbyxor som inte märks att det är en blöja, ne den turen att nån byter på en har man inte men att ligga ner är ju så klart det smidigaste tycker jag. Det tar olika lång tid för alla innan det blir torrt i sängen, det får ta den tid det tar, har mestadels bara på natten men på dagen beror på vad man ska göra.


   
SvaraCitera

Doo't feed the trolls, please.


   
SvaraCitera

Leggzor:

Doo't feed the trolls, please.

Vissa försöker vara seriös i en oseriös sida som man har märkt. Allt som är "udda" och inte är normalt och då måste man säkert ha nått fel eller annat problem för er andra som inte förstår er på detta alls. Istället komma med sådana saker o inte förstår sig på detta, är det bättre att inte skriva något alls. Tiga är guld. "Bättra att vara tyst så att andra inte förstår att man inte har något bra att komma med" Liknande citat som jag har snappat upp.


   
SvaraCitera

Hej Lisa99. Jag är en kille på 16 år som inte kan hålla mej under natten o ibland på dagarna. Jag tvingas ha blöja på natten och på dagen i början kändet det drygt men efter ett tag struntade jag i det nu har jag blöja utan o bry mej jag tycker bara att det är skönt o bekvämt + en säkerhet MVH jonsen 94[wink]


   
SvaraCitera

enhimmelskdrog:

tror jag.

isola:

söka vård

lisa99:

seriösa

Vanligare än man tror.


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera

Tråden låst


   
SvaraCitera