Aviseringar
Rensa alla

blöja:-[


Ämnesstartare

jag är en tjej på 12 år som har ett super problem, drt är så att jag är bjuden på tjej fest med övernattning ! men nu är det så här att jag använder blöja anners kissar jag ner mig. är jätte pinsamt att mona kompisar skall se mig i blöja, är bara min bästis som vet om att jag kissar på mig o använnder blöja hjälp vad skall jag göra vil gå


   
Citera
Ämnesetiketter

Sluta kissa på dig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kan jy inte sluta känner inte att jag blir kissignödig. Det bara kommer !!!


   
SvaraCitera
mera
 mera

Försök vänja av dig med det, och gå på någon annan fest när du inte använder blöja längre, det kommer ju som sagt säkerligen fler fester du kan gå på.


   
SvaraCitera

Tala om hur det ligger till! 


   
SvaraCitera
reben

stanna hemma


   
SvaraCitera
penja

du kan säkert gömma att du använder blöja på nått vis 🙂 sov i mjukisar eller något, så lär det inte märkas. har du varit i kontakt med vården angående detta? var beror problemet på? urinläckage är relativt vanligt, men då brukar det inte handla om så stor mängd. en binda bör räcka för det, och med hjälp av knipövningar kan man bli kvitt problemet. 
låter konstigt om ditt problem inte skulle gå att lösa? 


   
SvaraCitera

Om de är dina vänner kommer de att förstå, våga säga det även om det är jobbigt. De kommer förstå, och de kanske också döljer något jätte pinsamt. 🙂


   
SvaraCitera

Sluta skolan och ge dig ut på pilgrimsfärd efter svaret. Du kanske hittar andra äventyrare på vägen med liknande mål. Det här är början på första dagen i ditt liv!


   
SvaraCitera

om du litar på dem så säg det bara din bästis kan hjälpa dig det gjorde min och nu bryr sig ingen... alla tjejer vill alltid turs om att byta på mig dem tycker det är gulligt och dem har till och med provat...

ha det bra och lycka till från blöjnisssen


   
SvaraCitera

måste bara säga att det här är en otroligt gullig tråd. inte pga ts problem utan pga alla svar. <3


   
SvaraCitera